مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور تصریح کرد؛

شهرستان کنگاور دارای شبکه تبلیغی چهل ساله است

شهرستان کنگاور دارای شبکه تبلیغی چهل ساله است
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۸ بهمن ۱۴۰۰

رئیس تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: یکی از دلایلی که این شهرستان استقبال خوبی از روحانی  دارد این است که از زمان انقلاب تاکنون دارای شبکه تبلیغی بوده است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام علی اوسط کماسی رئیس تبلیغات اسلامی کنگاور ضمن تأکید بر اینکه کنگاور شهرستان دین و تمدن است گفت: این شهرستان از زمان انقلاب تاکنون دارای شبکه تبلیغی بوده و همین امر سبب استقبال در پذیرش روحانی شده است.

حجت‌الاسلام کماسی در اشاره به وضعیت امامان در شهرستان کنگاور بیان کرد: این شهرستان ۳ امام روستا ،۳ امام پایگاه اجتماعی ،۴امام طرح هجرت و چند امام محله دارد .

رئیس تبلیغات اسلامی کنگاور از برنامه ها و اقدامات خود برای تبدیل امامان جماعت به امامان محله عنوان کرد: در شهرستان جلسات متعددی برای مهارت حل مسئله برگزار شده و سعی شده امام در همه مراسمات مردم حضور پیدا کند و امام محله را جز خانواده خود بدانند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور با اشاره به برگزاری نشست کوثر هدایت در مشهد مقدس ضمن تقدیر و تشکر از عوامل نشست تصریح کرد:این نشست چون باعث رد و بدل شدن تجربیات افراد با یکدیگر می‌شود بسیار تاثیر گذار بوده و از دیگر نقاط قوت آن دعوت از خانواده ها بوده، اما از نظر زمانی بهتر بوده در زمان دیگری برگزار شود.

وی در پایان ضمن اشاره به تجربیات و خاطرات خود در دوره راهیاری گفت: در این شهر خدمات قرآنی بسیاری نیاز به حمایت داشتند که مجمع خیرین با حضور قرآن دوستان و خیرین را تشکیل دادیم که از وظایف این مجمع برگزاری مراسم در مناسبت ها و تجلیل از فعالان قرآنی بوده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!