مدیر تبلیغات اسلامی سلماس خبر داد؛

برگزاری نماز جماعت در اکثر مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سلماس

برگزاری نماز جماعت در اکثر مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سلماس
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۰ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: هم اکنون در شهرستان سلماس اکثر مساجد حتی حسینیه ها و امامزاده ها دارای امام جماعت هستند و این کار با کمک خیرین صورت گرفت.

حجت الاسلام میلاد اسماعیلی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، اظهار داشت: دنیای تبلیغ نیازمند روشنگری و معضل شناسی فرهنگی است و اگر نتوانیم معضلات تبلیغی و فرهنگی را تشخیص بدهیم، نمی توانیم به درمان بیماری های فرهنگی بپردازیم.

مدیر تبلیغات اسلامی سلماس ادامه داد: در حال حاضر بنیاد هدایت این موضوع را در پیش گرفته است و اگر بتواند معضلات فرهنگی را شناخته و راه های درمان آن را بیابد، در آینده موفقیت های بیشتری را کسب خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت شبکه امامت در شهرستان سلماس گفت: ۶ نفر به عنوان روحانی مستقر در شهرستان مشغول فعالیت بودند که به علت جذب در آموزش و پرورش و یا ادامه تحصیل نتوانستیم از ادامه فعالیت بازماندند اما در حال حاضر ۱۲ نفر از ائمه جماعات که در شهرستان فعال هستند را تشویق کردیم که در طرح امامت محله با ما همکاری کنند و در اکنون در حال طی کردن مراحل جذب هستند.

حجت الاسلام اساعیلی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه مسئولیت تبلیغات اسلامی سلماس را به عهده بگیرم اکثر مساجد روحانی نداشتند، اما در حال حاضر اکثر مساجد دارای امام جماعت هستند و علاوه براین نماز در حسینیه ها و امامزاده ها نیز برقرار است.

وی افزود: این کار با حمایت خیرین انجام شد و پس اینکه چند ماه از اقامه جماعت در مساجد می گذشت خود مساجد و اهالی مسجد امامان جماعت را تأمین می کردند.

مدیر تبلیغات اسلامی سلماس با اشاره به برگزاری نشست «کوثر هدایت» گفت: اگر این آموزش ها به صورت ارتباط چهره به چهره با مدیران شهرستان ها ارائه شود به نظر می رسد که بازدهی بهتری خواهد داشت.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!