بررسی نقش‌‌آفرینی شبکه راهیاری در عملیات سردار سلیمانی

بررسی نقش‌‌آفرینی شبکه راهیاری در عملیات سردار سلیمانی
بنیاد هدایت
0
۱۲ آذر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، جلسه راهیاران منطقه‌ای بنیاد هدایت صبح امروز در سالن جلسات بنیاد هدایت برگزار شد.

بر اساس این گزارش،‌ در این  جلسه برنامه‌های رشد و ارتقاء شبکه راهیاری و و نقش آفرینی شبکه راهیاری در عملیات سردار سلیمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یکی از مصوبات جلسه امروز تصویب طرحی بود که شبکه راهیاری بر اساس آن قرار است در عملیات سردار سلیمانی ایفای نقش کند که در نتیجه‌ی آن امامان بر اساس فعالیت‌های خود به سه دسته تقسیم می‌شوند.

امامان برتر، امامانی هستند که در عرصه کرونا فعالیت های شاخص و ارزنده ای داشته اند، امامان فعال، امامانی هستند که که در فراخوان عملیات سردار سلیمانی اعلام آمادگی کردند و همچنین امامانی که نسبت به فراخوان واکنشی نداشته‌اند.

در گام نخست شبکه راهیاری در هر استان نسبت به دسته اول از امامان تجلیل و تکریم و تجربه نگاری انجام می دهد؛ در گام دوم شبکه راهیاری سراغ امامان دسته دوم می رود تا با ارائه طرح و برنامه و الگو و بسته های آموزشی و محتوایی به آنها در نقش آفرینی متناسب با محورهای عملیات سردار سلیمانی به ایشان کمک کند.

در گام سوم با رویکرد مسأله‌یابی و تحلیل،‌ عدم ‌نام‌نویسی امامان دسته سوم در فراخوان عملیات مورد بررسی قرار می‌گیرد و با ایجاد انگیزه و ارائه طرح و برنامه نسبت به نقش آفرینی در عملیات سردار سلیمانی توجیه می شوند.

شایان ذکر است، جلسه هفتگی راهیاران منطقه‌ای با هدف هم اندیشی، همفکری، اطلاع رسانی و برنامه ریزی فعالیت های مرتبط با شبکه راهیاری و امامان برگزار می‌شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!