معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

استقبال خوب ماموستاهای اهل سنت از جلسات توانمندسازی امامان

استقبال خوب ماموستاهای اهل سنت از جلسات توانمندسازی امامان
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۴ بهمن ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام رستمی از استقبال خوب ماموستا های اهل سنت از جلسات و برنامه های توانمندسازی خبر داد و گفت لازم است تا این دوره ها در خود استان و با توجه به زیست بوم کردستان ارائه شود.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با تقدیر و تشکر از برگزاری نشست کوثر هدایت و برگزاری دوره های توانمندسازی از استقبال خوب ماموستا های اهل سنت از جلسات و برنامه های توانمندسازی خبر داد و گفت لازم است تا این دوره ها در خود استان و با توجه به بوم آن ارائه شود.

در این استان شبکه راهیاری با هماهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و حمایت نماینده ولی فقیه در استان حمایت های خوبی از امامان شیعه و ماموستا های اهل سنت صورت گرفت و جلسلات خوبی برای توانمندسازی امامان برگزار شد و استان در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات کردستان در زمینه چگونگی پای کار آوردن نهادهای حاکمیتی برای ارتقاء شبکه امامت برای خدمت رسانی به مردم ابراز داشت: استان کردستان با توجه به اینکه در منطقه مرزی است و آسیب های اجتماعی در آن فراوان است طبیعی است دستگاه های حاکمیتی نیز برای حل مسائل و آسیب ها استقبال خوبی دارند و اگر شبکه راهیاری خوب عمل کند بدون شک خود نهاد ها استقبال خواهند کرد.

وی به تعین یافتن امام نیز اشاره کرده و ادامه داد: در صورت توانمندی امام در حل مسائل مردم، اسقبال مردمی نیز صورت خواهد گرفت و امام تعین پیدا می کند.

حجت الاسلام رستمی به نقاط قوت نشست «کوثر هدایت» اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های خوبی در این دوره انجام و اساتید خوبی دعوت شده بود. مشارکت خوب راهیاران فرصت خوبی برای کنار هم بودن و هم افزایی بود.

وی در پایان گریزی به وضعیت فرهنگی استان کردستان زد و ابراز داشت: استان کردستان با توجه اینکه بخشی از اهل سنت را نیز در خود جا داده است لازم است، دوره های این استان در خود استان اتفاق بیفتد و اساتید با توجه به بوم این به ارائه مباحث بپردازند و بر اساس فرهنگ این استان امامان توانمند شوند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!