راهیار بنیاد هدایت در شهرستان بشاگرد عنوان کرد؛

تأمین هزینه های فرهنگی در روستاهای بشاگرد با طرح ۱۴۱۴

تأمین هزینه های فرهنگی در روستاهای بشاگرد با طرح ۱۴۱۴
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۴ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام لیاقت با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم بسیار است گفت: برای رفع هزینه های برنامه های فرهنگی طرح ۱۴۱۴ را در چند روستای بشاگرد با موفقیت اجرا کردیم.

حجت‌الاسلام علی لیاقت سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در اشاره به وضعیت امامان در این شهرستان عنوان کرد: بشاگرد دارای ۱۸۲ روستا ،۲شهر و ۳ بخش است که ۴۰ نفر از روحانیون به صورت دائم در شبکه امامت این شهر مشغول به فعالیت و تبلیغ هستند.
وی در ادامه افزود: این شهرستان دارای دو حوزه علمیه است که طلاب این دو حوزه در مراسمات برای تبلیغ کوتاه مدت روستاها و شهرستان را پوشش می دهند.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد با تأکید بر توانمندسازی امامان در این شهرستان بیان کرد: از زمان آغاز فعالیت از اهداف من توانمندسازی نیروهای شهرستانی بوده است که با همکاری حوزه علمیه و دفتر امام جمعه در این شهرستان کارگاه های آموزشی مانند؛ کارگاه رسانه، کارگاه فضای مجازی و کارگاهی ویژه ی دانش آموزان با دعوت از اساتید متخصص برگزار کردیم.
حجت‌الاسلام لیاقت با اشاره به برنامه های خود در آینده برای تقویت امامان گفت: در آینده جلسات گعده با حضور امامان موفق و متخصص با هدف تقویت نیروهای شهرستانی برگزار خواهیم کرد.
راهیار بنیاد هدایت در شهرستان بشاگرد ضمن تقدیر و تشکر از نشست کوثر هدایت تصریح کرد: یکی از عواملی که این نشست را از سایر نشستها و دوره ها متمایز کرده این است که در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شده است. برنامه های این نشست بسیار خوب بود ، ولی بهتر بود در زمان دیگری برگزار می شد.
حجت الاسلام لیاقت در پایان به خاطره ها و تجربه های موفق خود در دوران خدمت اشاره و عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در این شهرستان برگزاری مراسمات فرهنگی فراهم نبوده لذا برای تأمین این هزینه ها اقدام به برپایی طرح ۱۴۱۴ کردیم ،در این طرح افراد با عضویت هر نفر مبلغ چهارده هزار تومان را به صورت ماهیانه به نیت چهارده معصوم پرداخت کردند که این طرح در چند روستا با عضویت ۳۰۰ تا۴۰۰ نفر با موفقیت اجرا شد و توانستیم مشکلات فرهنگی را تا حدودی حل کنیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!