راه‌اندازی پویش سرمای آباده و گرمای مردم

راه‌اندازی پویش سرمای آباده و گرمای مردم
بنیاد هدایت
0
۱۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمدحسن مسعودی، امام محله مسجد ولی‌عصر شهرستان آباده، با اشاره به فعالیت‌های خود در ایام کرونا گفت: با توجه به سرمای شدید هوا در آباده و نیاز برخی از نیازمندان به بخاری، پویش«سرمای آباده و گرمای مردم» راه‌اندازی شد و تعدادی بخاری نو خریداری و تعدادی بخاری دست دوم اهدایی از سوی خیران به نیازمندان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به درگذشت برخی از همشهر‌ِیانمان و عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت، پویش خیرات اموات برگزار می‌شود، در این پویش از چهارشنبه بعد از ظهر تا عصر جمعه اطلاع‌رسانی می‌شود تا افرادی که پنج‌شنبه شب قصد خیرات برای اموات دارند هدایا و نذورات خود را صرف امور خیر کنند، در هفته گذشته هزینه عمل جراحی یک بیمار فراهم شد.

حجت‌الاسلام مسعودی اظهار داشت: با کمک بنیاد برکت در طرح مشق احسان ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه شده است که با هماهنگی و تشخیص مدارس به تدریج بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه ۱۰ عدد تبلت به مبلغ ۱۵ میلیون جمع‌آوری شده و بین دانش‌آموزان توزیع می‌َشود، همچنین تعدادی وام قرض‌الحسنه کوچک با هدف رفع گرفتاری و مشکلات بعضی از خانواد‌ه‌ها پرداخت شده است.

امام محله مسجد ولی عصر آباده ابراز داشت: بر اثر انفجار یک بخاری خانه یک خانواده تخریب شده بود و دو کودک خانواده آسیب دیده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشتند که هم وسایل خانه را تقبل کردیم و هم مبلغی تهیه شد و در اختیار خانواده قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون تهیه کردیم و به صورت تدریجی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مسعودی اظهار داشت: با راه‌اندازی موکب حضرت زهرا(س)، برای مدافعان سلامت  و بیماران کرونایی به صورت روزانه ۳۰ بسته فالوده سیب و عسل توزیع می‌شود که مواد اولیه و میوه‌های آن از سوی باغداران و افراد خیر تأمین می‌َشود.

وی در پایان با تشکر از همه خیران نیک‌اندیش در پایان گفت: فعالیت‌های ذکر شده با همراهی،  همگامی و همدلی مردم به‌ویژه جوانان شکل گرفته است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!