به عملیات شهید سلیمانی بپیوندید

بنیاد هدایت
0
۱۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، بنیاد هدایت در نظر دارد از بین شبکه امامان محلات (امام محله، امام پایگاه فرهنگی و امام روستا) و روحانیون و طلاب جهادی با مرکزیت محله و مسجد یک شبکه عظیم مردمی- جهادی را به صورت داوطلبانه برای این جهاد عظیم و لبیک به فرمان امام امت و عرض ارادت به سردار دلها ، گرد هم آورد.

باتوجه به شیوع گسترده کرونا، بروز مشکلات معیشتی ، بالارفتن تلفات ناشی از این بیماری و… امام امت طی فراخوانی نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح را بار دیگر برای کمک به این مساله اولویتی و اساسی جامعه فراخواندند.

با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی و اینکه اگر سردار دلها زنده بود، ما را به این میدان عظیم جهاد مبارزه با این بیماری و کمک به مردم عزیز کشورمان دعوت می نمود.

از این رو بنیاد هدایت سازمان تبلیغات در نظر دارد از بین شبکه امامان محلات (امام محله، امام پایگاه فرهنگی و امام روستا) و روحانیون و طلاب جهادی با مرکزیت محله و مسجد یک شبکه عظیم مردمی- جهادی را به صورت داوطلبانه برای این جهاد عظیم و لبیک به فرمان امام امت و عرض ارادت به سردار دلها ، گرد هم آورد.

لذا از شما که دغدغه لبیک به فرمان حضرت آقا و عرض ارادت به سردار دلها در اولین سالگرد شهادتش و خدمت به مردم شریف محله خود را دارید، دعوت به عمل می آید در این مسیر نورانی همراه و همسنگر هم باشیم.

از این رو همسنگرانی که تمایل به همراهی در این عملیات دارند، لطفا از طریق لینک زیر اعلام آمادگی کنند:

https://survey.porsline.ir/s/V0URxzx

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!