حجت الاسلام همتی‌فر خبر داد؛

بازدید راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت در خراسان رضوی از یادمان‌های دفاع مقدس

بازدید راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت در خراسان رضوی از یادمان‌های دفاع مقدس
حسین فلاح مراد
0
۱۲ اسفند ۱۴۰۰

حجت الاسلام همتی‌فر ضمن اشاره به استقبال راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت از برگزاری نشست ملی کوثر هدایت در مشهد گفت: در راستای مباحث مطرح شده در این نشست نشست مشابهی در خوزستان برای مدیران تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خوزستان برگزار شد و در ادامه مدیران از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

حجت الاسلام مرتضی همتی فر معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، از سفر مدیران و معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی این استان به خوزستان خبر داد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نشست ملی کوثر هدایت برای مدیران تبلیغات اسلامی سایر استان ها در مشهد گفت: دوره مشابهی برای مدیران خراسان رضوی در نظر گرفته شد. استان های مختلفی پیشنهاد شد که در نهایت استان خوزستان به عنوان محل برگزاری نشست انتخاب شد.
وی افزود: در این نشست دوره های آموزشی نظیر بوم شناسی، مهارت های حل مسئله و دوره های ویژه شریکه الامام به انجام رسید و مدیرکل و مدیران ادارات و معاونین فرهنگی تبلیغات اسلامی به همراه خانواده های‌شان در این نشست حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام همتی فر خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری دوره های آموزشی نیز برنامه بازدید از میثاق با شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده بود که به خوبی انجام شد. بازدید از موزه دفاع مقدس، نحر خین، شلمچه، یادمان هویزه معراج الشهدا، مسجد جامع خرمشهر و اروند از جمله برنامه های این سفر بود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!