یادداشت مدیرعامل بنیاد هدایت در پاسخ به اینترنشنال؛

نگرانی مواجب بگیران دشمنان از انعکاس کارآمدی روحانیت

نگرانی مواجب بگیران دشمنان از انعکاس کارآمدی روحانیت
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

حجت الاسلام میرمحمدیان در صفحه شخصی خود نگرانی مواجب بگیران رسانه ای دشمنان از انعکاس کارآمدی‌های روحانیت را در جامعه یادآور شد و به تبیین دلایل این نگرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، چندی است که ایران اینترنشنال رسانه وابسته به رژیم سعودی ضمن رصد اخبار مربوط به بنیاد هدایت و شبکه امامت سعی دارد با لجن پراکنی و سیاه نمایی، به خیال خام خود فعالیت‌های اثربخش این نهاد پر خیر و برکت را خنثی کند؛ روز گذشته نیز به بخشی از سخنان حجت الاسلام سیدناصرمیرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت پرداخت و نتوانست سیاست خصمنانه خود را در این زمینه کتمان کند.

حجت الاسلام میرمحمدیان در یادداشتی به برخی از دلایل این حرکت‌های مذبوحانه اشاره کرده است، که در ادامه می‌خوانید:

هر بار ما درباره مردم، محله و مسجد حرف دلگرم کننده زدیم یکی از رسانه‌ای دشمن واکنش نشون داد!
دیروز هم یکی از رسانه هایی که از دشمنان ایران و اسلام مواجب می‌گیرد، این خبر رو کارکرده بود و مثل دفعه قبل، حدود سه هزار نفر کامنت گذاشته بودند و بعضی توهین کرده بودند و برخی مسخره.
البته اگر به اکانت اونها دقت می کردی متوجه می شدی که هویت واقعی نیست و یا ربات هست یا اون هایی که مثل ربات گوش به فرمان هستن.
اما نکته مهمی که به نظر رسید این بود که چرا چنین حرفی برای اونها ناراحت کننده است؟!
چند دلیل به ذهنم رسید
اول اینکه هر حرف امیدوار کننده‌ای برای اونها ناراحت کننده است، چون همه‌ی تلاش و هدف آنها نا امید کردن مردم ایرانه
دوم اینکه اگر این امید از طریق روحانیون اتفاق بیوفته برای اونها ناراحت کننده‌تر هست چون علاوه بر امید، کارآمدی دین رو هم بهتر نشون میده
سوم اینکه این موفقیت ها چون در محله ها و در زندگی معمولی مردم قابل مشاهده است، دیگه قابل انکار نخواهد بود.
چهارم اینکه چون این کارها کوچک هست به راحتی الگو برداری و با سرعت می‌تونه تکثیر بشه و حال مردم رو خوب کنه. به همین دلیل باعث ناراحتی دشمنان ملت میشه.
پنجم اینکه اینجا اهمیت جهاد تبیین و روایتگری برای طلاب و فعالان فرهنگی مشخص میشه. اگر به اندازه و به موقع، درمورد کارهای خودمون قلم بزنیم و مردم رو مطلع کنیم، هیچکس نمیتونه به این سادگی مارو تحریف و مردم رو ناامید کنه.
نکته آخر اینکه کارِ همیشه‌ی دشمنان این بوده که وقتی طرف مقابل حرف حساب زده، سعی کردند با مسخره کردن، اون حرف رو بی ارزش کنن و از بین ببرن. اینجا خوبه که موعظه‌ای از سعدی بخونیم:

گر خردمند از اوباش جفایی بیند
تا دل خویش نیازارد و درهم نشود

سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!