معاون راهبری بنیاد هدایت خبر داد؛

برنامه ویژه بنیاد هدایت برای ۵۰۰ امام روستای شاخص

برنامه ویژه بنیاد هدایت برای ۵۰۰ امام روستای شاخص
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۵ اسفند ۱۴۰۰

حجت الاسلام محلاتی برنامه های آتی بنیاد هدایت را یادآور شد و گفت: برنامه خاصی برای ۵۰۰ امام روستا فعال در سال جدید داریم و برنامه های آموزشی و حمایتی ویژه ای برای آن ها و خانواده هایشان تدارک خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت در نشست مجازی راهیاران منطقه ای و استانی با اشاره به موضوع توانمندسازی راهیاران گفت: به دنبال این بودیم که راهیاران به مدل مسئله، موضوع گعده و نظایر آن تسلط پیدا کنند تا بتوانند آن را به امامان منتقل کنند تا پای کار آوردن مردم محقق شود. همه این کارها با هدف فعال شدن مسجد صورت گرفته و اگر این اتفاق نیفتد در واقع کاری صورت نگرفته است.
معاون راهبری بنیاد هدایت بیان کرد: در حال حاضر که همه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به مأموریت بنیاد هدایت توجیه شده اند و شرایط مهیا شده است. باید کار حقیقی راهیاری در میدان اتفاق بیفتد.
وی افزود: فصل جدیدی که در امر راهیاری آغاز شده کار جدی میدانی است. سفرهای راهیاران منطقه ای آغاز شده است و راهیاران استانی باید برنامه های این عزیزان را تنظیم کنند و زمینه سرکشی از امامان محله روستا و امامان پایگاه فرهنگی اجتماعی و مدیران شهرستانی سازمان را فراهم کنند.
حجت الاسلام محلاتی عنوان کرد: برنامه خاصی را برای امامان روستا داریم که در آن ۵۰۰ امام روستا را که ارتباط خوبی را با بنیاد هدایت دارند و برای آن ها آموزش های ویژه ای در نظر گرفته ایم و حمایت ویژه تری از خودشان و خانواده های آن ها خواهیم داشت و یکی از کارهای جدی بنیاد هدایت در سال جدید همین کار خواهد بود. بنابراین لازم است راهیاران استانی امامان شاخص و فعال استان خود را شناسایی و معرفی کنند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری مهر

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!