قائم مقام بنیاد هدایت:

شبکه راهیاری باید عکس‌العمل به‌هنگام داشته باشد

شبکه راهیاری باید عکس‌العمل به‌هنگام داشته باشد
رضا رفیعی‌مهر
1
۱۵ اسفند ۱۴۰۰

حجت الاسلام غلامی گفت: راهیاری باید نسبت به چالش ها عکس العمل بهنگام نشان دهد. باید پویا باشد و اگر این پویایی از دست برود کار بی ارزش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در نشست مجازی راهیاران منطقه ای و استانی، اتفاقات خوب سال ۱۴۰۰ را یادآور شد و گفت: امیدواریم که زحمات صورت گرفته به ثمر بنشیند و به تعالی شبکه امامت و شکل گیری تمدن اسلامی منتهی شود.
قائم مقام بنیاد هدایت اظهار کرد: شبکه راهیاری باید پویا باشد و اگر این پویایی از دست برود کار بی ارزش خواهد بود. این شبکه باید عکس العمل به‌هنگام نسبت به چالش ها و رویدادهای مختلف داشته باشد.
وی با اشاره به ضرورت تمرکز بر روی کار راهیاری و عدم پذیرش دیگر مسئولیت ها خاطرنشان کرد: اگر راهیار در استان بخشی از وقت خود را صرف مأموریت های دیگری غیر از راهیاری کند خسارت است و باید این وقت و انرژی صرف تعالی شبکه امامت شود.
حجت الاسلام غلامی نگاه اداری داشتن را آفت کار راهیاری دانست و گفت: هم مردم و هم نهادها و سازمان ها از این شکل کار اداری ناراضی هستند و راهیار باید فارغ از این نگاه، دغدغه های خود معطوف به رفع مسائل شبکه امامت کند.
در این نشست تعدادی از راهیارن نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان ها و مناطق فعالیت خود پرداختند و نقطه نظرات خود را در موضوع جهاد تبیین بیان کردند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری مهر

خبرگزاری حوزه

بحث و تبادل نظر
    علیرضا عباسی
    مارس 6, 2022

    بسمه تعالی
    با تشکر از زحمات تمامی شما عزیزان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!