در مسجد جمکران و با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

سامانه تجربه نگار مبلغان رونمایی شد

سامانه تجربه نگار مبلغان رونمایی شد
مجتبی عظیمی
0
۱۰ فروردین ۱۴۰۱

سامانه تجربه نگار ویژه مبلغان، ائمه جماعت و امامان محله سراسر کشور با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، سامانه تجربه نگار مبلغان کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و عضو هیئت امنای بنیاد هدایت پیش از ظهر امروز در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

این سامانه به همت مرکز توانمندسازی(یارا) بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در این مراسم به ارائه توضیحاتی درباره این سامانه پرداخت و اظهار داشت: در مدل امامت محله تلاش شده تا امامان بتوانند تجربه های خود را در اختیار یکدیگر بگذارند. این مدل در سامانه تجربه نگار اجرایی شده است.

وی افزود: تجربه های کاربردی امامان و ائمه جماعات در مواجهه با مسائل مختلفی همچون راه اندازی مرکز خیریه، حل مسائل خانواده ها، تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم محله در قالب ویدئوهای یک دقیقه ای ضبط شده و در این سامانه بارگذاری شده است.

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۶ فیلم تجربه نگاری تهیه و بارگذاری شده است، گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده که همه مبلغان، ائمه جماعات و امامان محله می توانند تجربیات خود را در همین قالب با گوشی همراه خود ضبط کرده و برای دیگران در این سامانه به بگذارند. ذیل هر تجربه جدولی برای تحلیل و شرح نقاط ضعف و قوت نیز طراحی شده است.

حجت الاسلام میرمحمدیان در پایان از ایجاد صفحه اختصاصی ویژه تجربیات تبلیغی ماه مبارک رمضان در این سامانه خبر داد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای هماهنگی قرارگاه عمار، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، حجت الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، خانم ها فروغ نیلچی زاده و پناهیان و راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت، جمعی از امامان شاخص و بانوان مبلغه فعال سراسر کشور حضور داشتند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

خبرگزاری شبستان

باشگاه خبرنگاران جوان

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!