مسئول عملیات بنیاد هدایت تشریح کرد؛

برنامه‌های بنیاد هدایت در ماه مبارک رمضان

برنامه‌های بنیاد هدایت در ماه مبارک رمضان
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۲ فروردین ۱۴۰۱

حجت الاسلام پشم فروش وظیفه بنیاد هدایت در توانمندسازی امامان را یادآور شد و گفت: این عملیات با هدف احیاء مساجد تعالی شبکه امامان و تجربه نگاری فعالیت‌های شاخص مساجد امامان انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمد پشم فروش مسئول عملیات بنیاد هدایت در خصوص برنامه های عملیات رمضان گفت: با توجه به وظیفه ما در توانمندسازی امامان برنامه های متنوعی در ماه مبارک رمضان طرح ریزی کرده ایم.
مسئول عملیات بنیاد هدایت بیان داشت: احیاء مساجد، سرکشی، تکریم و تعالی شبکه امامان و شبکه شریکه الامام با مدل راهیاری، ارتباط مؤثر و پایدار با امامان فعال و شاخص، تجربه نگاری فعالیت های شاخص مساجد و گسترش فرهنگ بیان ایده و تجربه های موفق، اقدام در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین و ضرورت شکل گیری پایگاه های قرآنی در مساجد از جمله اهداف عملیات رمضان است.
وی خاطرنشان کرد: مراحل عملیات ماه مبارک رمضان در شبکه راهیاری بنیاد هدایت با شرکت در نشست هم اندیشی شبکه راهیاری و راهبری و برگزاری آیین غبار روبی مساجد در کل کشور آغاز شده است؛ در ادامه نسبت به برگزاری گعده های ایده پردازی، شناسایی امامان نخبه توسط راهیاران شهرستانی و ضبط تجربه نگاری از امامان توسط راهیاران استانی (۱۰ شهرستان،‌ هر شهرستان ۳ تا ۵ امام) اقدام می شود.
حجت الاسلام پشم فروش اهمیت کار رسانه ای را یادآور شد و اظهار کرد: برای رسیدن به مطلوبیت لازم باید در هر دو عرصه رسانه ملی و ‌فضای مجازی اقدامات متناسبی را انجام داد. در این راستا مرکز گفتمان سازی و رسانه بنیاد هدایت با رایزنی با صدا و سیما ملی و استانی، تعامل با شبکه‌ها و کانال‌های همسو پس از تولید محصولات رسانه‌ای و خبری مناسب، اقدام به ایجاد جریان رسانه‎ای در این ماه مبارک می‌نماید.
وی عنوان کرد: در راستای حمایت فکری و محتوایی امامان محله در ماه مبارک رمضان بسته محتوایی شامل ایده‌های مربوط به ایجاد شور معنوی در مساجد، اقدامات پیشنهادی برای ماه مبارک رمضان و نظایر آن در قالب مکتوب، تصویر و ویدئو برای امامان محله تهیه شده است؛ این محتوا از طریق سایت، پیامک، کانال ایتا و راه‌های ارتباطی دیگر به امامان ارائه می شود.
مسئول عملیات بنیاد هدایت به برنامه سفرهای راهیاران پرداخت و افزود: راهبری طرح ها و ایده های ملی و استانی با هماهنگی ستاد استان برنامه ریزی برای سفر به حداقل ۱۰ شهرستان تا ۱۸ رمضان و برنامه ریزی جهت اطلاع رسانی، مدیریت و ترغیب حضور امامان محله استان در فراخوان ملی ایده و تجربه های برتر از جمله برنامه های راهیاران در سفرهای استانی در راستای عملیات رمضان است.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!