حجت الاسلام ابراهیمی زاد خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در روستای ساران

برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در روستای ساران
مجتبی عظیمی
0
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

حجت الاسلام ابراهیمی زاد علاوه بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در روستا و حمایت از نیازمندان تصمیم دارد تا امسال در روز جهانی قدس با برگزاری راهپیمایی در روستا با مسلمانان مظلوم فلسطین همدردی کند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام کمال ابراهیمی زاد امام جماعت روستای ساران بخش کبگیان از شهرستان بویراحمد است.
حجت الاسلام ابراهیمی زاد بیش از ۱۰ سال است که به تبلیغ دین مبین اسلام و معارف تشیع می پردازد و از سال ۹۳ به عنوان روحانی طرح هجرت از طرف حوزه علمیه در این روستا مستقر شده است.
روستای ساران دو مسجد دارد که حجت الاسلام ابراهیمی زاد در هر دو مسجد برنامه های فرهنگی و تبلیغی داشته و برای مردم روستا برنامه دارد.
برگزاری کلاس های تربیتی و مشاوره برای اقشار مختلف، برنامه گفتمان برای خانواده ها و پیوند های آسمانی با هدف بهبود روابط همسران و ترویج ازدواج آسان بخشی از برنامه های تبلیغی این روحانی در روستای ساران است.
برنامه های کتابخوانی با محوریت کتاب های شهدا به صورت هفتگی در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی با فرهنگ شهدا توسط این روحانی برگزار می شود و برای کسانی که هر هفته یک کتاب از شهدا مطالعه کنند، هدیه می دهند.
جذب نوجوانان در این منطقه محروم عرصه دیگری از خدمت رسانی فرهنگی به مردم این منطقه محروم است و با تلاش های این روحانی تعداد زیادی از نوجوانان به برنامه های مسجد و هیئت شده‌اند.
او همچنین با حضور در مدارس ابتدایی و راهنمایی و برگزاری کلاس های قرآن برای ارتقای فرهنگی نوجوانان تلاش می‌کند.
تشکیل گروه در فضای مجازی برای ارتباط با اقشار مختلف در کنار فضای تبلیغی مسجد باعث شده است تا کسانی که کمتر در برنامه های مسجد حضور پیدا می کنند از فعالیت های تبلیغی بی بهره نباشند.
بیماری کرونا و مشکلاتی که در بین مردم ایجاد کرد، فرصتی شد برای حضور پررنگ این روحانی در عرصه مبارزه با کرونا و در ایامی که مردم با این بیماری درگیر بودند بدون ترس در امر کفن و دفن اموات کرونایی حضور فعال داشت.
عیادت از بیماران کرونایی و تهیه و توزیع ماسک در بین مردم بخش دیگری از برنامه های او برای حمایت از مردم در ایام شیوع کرونا بود و از طریق نهادها و دفتر امام جمعه تعداد زیادی بسته معیشتی توزیع شده است.
توزیع مواد غذایی بین زلزله زدگان دنا فعالیت انسان دوستانه دیگر این روحانی و اهالی روستای ساران است.
حجت الاسلام ابراهیمی زاد در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر برنامه های مذهبی و تشکیل جلسات مختلف بنا دارد تا راهپیمایی روز جهانی قدس را که هر سال با حضور در بخش مرکزی انجام می‌گرفت در داخل روستا و توسط اهالی روستا برگزار کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!