رائفی پور تأکید کرد؛

لزوم نهادسازی برای اجرای نظریه امامت میانی

لزوم نهادسازی برای اجرای نظریه امامت میانی
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

رائفی پور با اشاره به زحمات و کارهای مطالعاتی بنیاد هدایت گفت: زمان تفکر و نهادسازی ولایی در جمهوری اسلامی است و باید برای اجرای نظریه امامت میانی نهادسازی کرد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، علی‌اکبر رائفی‌پور در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اظهار کرد: آیه کلیدی در قران داریم می فرماید أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا (شما خالص برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنید و (درباره من) عقل و فکرت کار بندید) بعد از گام اول قیامی که صورت گرفته یا داخل کشور در منطقه حفظ امنیت انجام شده الان وقت است که باید فکر کرد.
وی افزود: الان باید ایده پردازی کرد و برای حرکتی تمدنی چاره اندیشید این حرکت ی با یک مجموعه‌، دو مجموعه باید شروع شده و باید نهاد سازی کنیم باید نرم افزار هایی برای تفکر به وجود بیاوریم اتمسفری به وجود بیاوریم که در آن سازمان و ساختار ولایی در آن شکل بگیرد.
رائفی‌پور تصریح کرد: تلاشگران بنیاد هدایت خیلی زحمت کشیدن کار مطالعاتی زیادی انجام دادن و بقیه مجموعه ها هم باید همان‌طور با هم کار بکنند تا تبدیل به یک قانون شود، نهادسازی صورت بگیرد و روابط این کار شکل بگیرد، حتما آزمون خطا نیز در اجرای نظریه امامت میانی وجود خواهد داشت.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!