حجت الاسلام سلمان زاده خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روستا های بخش فیض آباد

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روستا های بخش فیض آباد
مجتبی عظیمی
0
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

حجت الاسلام سلمان زاده از هماهنگی های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در روستاهای فیض آباد راور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام اصغر سلمان‌زاده امام جماعت مسجد جامع روستای فیض آباد شهرستان راور استان کرمان است
این روحانی بیشتر ایام سال را در این روستا به تبلیغ و امامت مسجد می گذراند و در ایام ماه مبارک رمضان امسال نیز به برگزاری برنامه های مذهبی و اقامه نماز و جلسات قرائت قرآن و احکام در مسجد می پردازد.
مشاوره و تبلیغ چهره به چهره از دیگر فعالیت های این روحانی بوده و با کمک چند تن از روحانیون دیگر در روستاهای منطقه به برگزاری جلسات مشاوره امور تبلیغی می پردازند.
به گفته حجت‌الاسلام سلمان زاده مسجد جامع این روستا که در زلزله خراب شده بود با درخواست کمک از مردم بیش از ۳۵ میلیون تومان جمع آوری شد و هم اکنون این مسجد در حال تکمیل است.
حجت الاسلام سلمان زاده که خود نیز جانباز شیمیایی دفاع مقدس بوده با مشارکت در طرح جمع آوری کمک های مردمی برای خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهر بیش از ۶۵ میلیون تومن برای این امر جمع آوری کرده است.
گفتنی است برنامه راهپیمایی روز قدس در روستاهای این منطقه با همت روحانیون و حجت الاسلام سلمان زاده از طرف مساجد روستاها به سمت امام زاده فیض آباد برای برگزار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!