از زبان برگزیده مهرواره اوج بشنوید؛ 

خاطره ای تلخ و شیرین از محرومینی که پای انقلاب و امام ایستاده اند

خاطره ای تلخ و شیرین از محرومینی که پای انقلاب و امام ایستاده اند
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت الاسلام نصری مقدم از بانوی پیری می گوید که سرپناه مناسبی ندارد اما محکم پای انقلاب و امام ایستاده است.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام علیرضا نصری مقدم روحانی مستقر روستای آزاربن علیا از توابع شهرستان املش و امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) این روستا است.
یکی از ارزشمندترین کارهای حاج آقای نصری مقدم در مدت حضور خود در این روستا حل مشکل چای کاران این روستا است. 
او در این خصوص می گوید: اکثر مردم روستا زندگیشان از قبل کشت چای می گذرد. تمام محصول چای روستا را یک شرکت خصوصی خریداری کرده بود که به دلایلی نتوانسته بود مطالبات مردم را پرداخت کند. این موضوع یک مشکل بزرگ برای کشاورزانی بود که ممر درآمدشان همین چای بود.
با درخواست مردم برای ورود این روحانی به موضوع او این کار را پیگیری می کند و این پیگیری ها هم اثر می کند. با تشکیل جلساتی با حضور ریش سفیدان و فرماندار شهرستان این موضوع در مدت کوتاهی حل می شود.
مسجد گرچه به دلیل جمعیت کم روستا مرکز نیکوکاری و گروه جهادی ندارد اما همه آن اتفاقاتی را که گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری در مساجد رقم می زنند در این مسجد توسط بچه بسیجی ها و خیرین روستا محقق می شود. 
بسیجی هایی که مهارت های مختلف دارند. یک منزل مسکونی برای یکی از بانوان مسن و بی سرپرست ساخته اند و یک واحد هم در حال ساخت است.
از او درخصوص خاطرات تبلیغی اش سوال کردیم در پاسخ از پیرزنی تنها گفت که سرپناه درست و حسابی نداشت: وقتی بار اول به سراغ این مادر رفتیم با صحنه های تلخی روبرو شدم. خانه ای که نه حمام مرتبی داشت و نه آشپزخانه درستی. حتی سرویس بهداشتی اش آن طرف جاده بود و این بسیار خطرناک بود.
 به محض دیدن من با لباس روحانیت شروع کرد امام و رهبری را دعا کردن و شکر کردن. می گفت خدا روح امام و حاج احمدآقا را شاد کند. همین سرپناه را هم از امام خمینی دارم. بعد هم از داخل کیفش عکس امام را درآورد و به من نشان داد. عکسی که همیشه با خود داشت. این رفتار باید برای ما درس باشد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!