توسط برگزیده استانی مهرواره اوج صورت گرفت؛

حل اختلاف زمین های کشاورزی

حل اختلاف زمین های کشاورزی
مجتبی عظیمی
0
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

حجت الاسلام نقیبی با کمک شورای هم اندیشی و میانجی گری بین کشاورزان که در تعیین حد و مرز بین زمین‌های خود دچار مشکل شده بودند، توانست مشکل را حل کند و تصمیمی برای یکپارچه شدن این زمین ها صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت ، حجت الاسلام سید امیرحسین نقیبی از سال ۹۸ امام روستای انارستانک و روستای خانیک شهرستان فردوس و برگزیده استانی مهرواره اوج است.
مرکز فعالیت او در روستای انارستانک است و هفته‌ای دو روز در روستای خانیک حضور پیدا کرده و به اقامه نماز جماعت در این روستا و سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی اشتغال دارد.
او با کمک شورای هم اندیشی که متشکل از دهیار ، شورا و معتمدین بزرگان در روستا است به حل و فصل مشکلات می پردازد.
حجت‌الاسلام نقیبی مهمترین فعالیت خود را حل مشکل کشاورزان می داند و می‌گوید: کشاورزان در تعیین حد و مرز بین زمین‌های خود دچار مشکل شده بودند که با کمک شورای هم اندیشی و میانجی گری این مشکل حل شد و تصمیمی برای یکپارچه شدن این زمین ها صورت گرفت.
شرکت کننده مهرواره اوج در مناسبت های مختلف با برگزاری مراسم و ایستگاه های صلواتی در بزرگداشت این روزها تلاش می کند.
تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی هم در دستور کار این مسجد بوده که به گفته حجت‌الاسلام نقیبی در ایام مناسبتی مانند عید غدیر ۱۴۰۰پرس غذای گرم آماده و بین مردم به خصوص نیازمندان توزیع شده است.
رسیدگی به ایتام و نیازمندان و پیگیری حل مشکلات اهالی دغدغه این امام روستا بوده و برای رفع آن تلاش می کند.
تولید ماسک توسط بانوان جهادگر و توزیع آنها بین مردم و ضد عفونی کردن معابر از دیگر اقدامات انجام شده در این روستا است .
امام روستای انارستانک می گوید: با جذب جوانان و نوجوانان در مسجد برای کاهش معضلات اجتماعی قدم هایی برداشته شده به گونه ای که فعالیت های فرهنگی مسجد بر عهده جوانان و نوجوانان است.
افزون بر تمام فعالیت های صورت گرفته حجت الاسلام نقیبی گروه جهادی در روستا تشکیل داده که این گروه جهادی خدمات زیادی برای روستاییان داشته اند که می توان از آن ها مرمت خانه عالم، رسیدگی به امور درمانی ، جوشکاری، خیاطی و برگزاری کلاس‌های متنوع را نام برد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!