تلاش خستگی ناپذیر راهیاران بنیاد هدایت در ماه مبارک رمضان؛

۳۰۰ سفر و دیدار با ۱۵۰۰ امام محله و روستا

۳۰۰ سفر و دیدار با ۱۵۰۰ امام محله و روستا
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

حجت الاسلام جعفری گفت: راهیاران بنیاد هدایت با هدف ارتقاء شبکه امامت در مسیر گسترش گفتمان جهاد تبیین به ۳۰۰ شهرستان مختلف سفر و با ۱۵۰۰ امام محله و روستا به طور مستقیم دیدار کردند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام مهرداد جعفری مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت، درگفت و گویی، برنامه های بنیاد هدایت در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در این ماه با هدف ارتقاء امامان برنامه های مختلفی به اجرا درآمد.

مسئول دفتر راهیاری بنیاد هدایت خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال عملیاتی طراحی شد که در این عملیات راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت به ۳۰۰ شهرستان در مناطق مختلف کشور سفر کردند. این سفرها با هدف ارتقاء شبکه امامت در مسیر جهاد تبیین، هم افزایی امامان از طریق جمع آوری کلیپ های تجربه نگاری و به اشتراک گذاشتن آن ها و بازدید میدانی از امامان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این سفرها راهیاران با ۱۵۰۰ امام به طور مستقیم دیدار کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های آن ها قرار گرفتند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در این سفرها دنبال می شد گفت و گوی رو در رو با امامان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف هر امام بود و در حین گفت و گوها راهیاران تلاش می‌کردند با توجه به تجربیات و مهارت هایی که کسب کرده اند در صورت لزوم امامان را راهنمایی کنند و عملکرد آن ها را تا حد امکان بهبود ببخشند.

وی در پایان گفت: در این  سفرها بیش از ۵۰۰ کلیپ از تجربیات موفق امامان تهیه و تولید شد که به زودی در سایت تجربه نگاری بنیاد هدایت بارگزاری خواهد شد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!