با حضور مدیر حوزه های علمیه و رئیس کمیته امداد صورت گرفت؛

تجلیل از ۵ امام محله و ۵ راهیار استانی برگزیده در طرح ۳۱۳

تجلیل از ۵ امام محله و ۵ راهیار استانی برگزیده در طرح ۳۱۳
مجتبی عظیمی
0
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ۳۱۳ (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان) با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح ۳۱۳ (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان) با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همراهی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای طرح ۳۱۳ گفت: طرح ۳۱۳ با حضور طلاب و روحانیون در روستاها، برکات زیادی برای کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی با حضور ۳۱۳ نفر از روحانیون در ۳۱۳ روستا آغاز شد، افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ طلبه و روحانی با حضور در مناطق روستایی در حال خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی به جامعه هدف هستند.

بختیاری با اشاره به تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ۲۵۰۰ روحانی با هدف توانمندسازی مددجویان در عرصه‌های فرهنگی، ایمانی و شخصیتی در طرح ۳۱۳ مشارکت خواهند داشت و هدف گذاری ما این است که هر روحانی ۱۰ روستا را پوشش دهد.

رئیس کمیته امداد هدف از اجرای این طرح را ارتقای توانایی‌ها، شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت دانست و تاکید کرد: تبلیغ چهره به چهره و مستمر توسط طلاب فعال در این طرح، اثر بسیار زیادی در رشد رفتاری و معنوی مددجویان خواهد داشت.

وی با اشاره به تجربه ۴۰ ساله کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان گفت: طرح ۳۱۳ به دنبال جبران خلاء‌های مادی، معنوی و اجتماعی موجود در حیات خانواده‌های تحت حمایت است زیرا هر کجا روحانیت وارد عمل شده، آثار پربرکتی به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از ۵ امام محله و ۵ راهیار استانی بنیاد هدایت برگزیده و فعال در طرح ۳۱۳ تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم راهیاران استان‌های بوشهر، گیلان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و همدان از بین ۱۱ راهیار استانی به عنوان ۵ راهیار استانی برگزیده و فعال بنیاد هدایت در طرح ۳۱۳ انتخاب شدند و  از آنان با لوح تقدیر به امضا حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بختیاری رئیس کمیته امداد تجلیل شد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزاری مهر

پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!