حجت الاسلام میرمحمدیان:

حرکت در مسیر احیاء امر امامت نیاز به مجاهدت خانوادگی دارد

حرکت در مسیر احیاء امر امامت نیاز به مجاهدت خانوادگی دارد
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۲ خرداد ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان گفت: جهاد در مسیر احیاء امامت یک جهاد خانوادگی است. توفیق بودن در این مسیر اتفاقی نیست و با تلاش حاصل می‌شود.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نخستین جلسه هیئت خانوادگی انصارالحجه(ع) همسنگران بنیاد هدایت با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، همسنگران و خانواده های آن ها در مرکز بنیاد هدایت قم برگزار شد.
حجت الاسلام میرمحمدیان در جمع همسنگران بنیاد هدایت و خانواده های آن ها با بیان اینکه این جمع ها و دورهمی ها سبب تقویت جامعه ایمانی می شود، گفت: بهترین جمع ها همین جمع ها است که در آن احیاء امر اهل بیت (ع) می شود و حول محور آن بزرگواران است. یکی از اموری که باید احیا شود، امر امامت است.
مدیرعامل بنیاد هدایت به موضوع جهاد اشاره و اظهار کرد: یکی از مصادیق جهاد همین جهاد تبیین است؛ کار کردن عملی در این مسیر خوب است اما گاهی حرف دقیق زدن بسیار حائز اهمیت است.
وی تلاش بی وقفه و سخت عوامل دشمن علیه اسلام و کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: همانطور که امیرالمؤمنین(ع) فرمودند یاران معاویه در مسیر کفر خود محکم هستند، امروز دشمنان نظام و انقلاب نیز با جدیت و حرص علیه ما کار می‌کنند. ما باید در مقابل حس جهاد را در خود تقویت کنیم و دچار خودبسندگی نشویم. باید دائم به هم تذکر دهیم و این جلسات از باب همین تذکرها است.
حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی گفت: به این شهادت ها و ترورهایی که اتفاق می افتد دقت کنیم این افراد چقدر خار در چشم دشمن بوده اند که دشمن به سراغ آن ها می آید و با طراحی پیچیده در دل پایتخت او را ترور می کند. این نشان می دهد که اینچنین افرادی چقدر تأثیرگذار هستند ما هم باید این شهدا را الگو قرار دهیم و تلاش کنیم که به همان اندازه تأثیر گذار باشیم.
مدیرعامل بنیاد هدایت تأکید کرد: جهاد ما در مسیر امامت یک جهاد خانوادگی است؛ خانواده های ما و خود ما باید در این مسیر شبانه روزی کار کنیم. توفیق بودن در این مسیر با تلاش بدست می آید. اراده خداوند در مورد هیچ چیزی به «صدفه» تعلق نمی گیرد. اینکه کسی مانند شهید اصلانی و شهید دارایی را بالا می آورد و می درخشد، به یک باره و اتفاقی نیست.
وی اضافه کرد: سخت‌ترین، بهترین و بالاترین جهادها می تواند همین جهاد در راه امامت باشد و این راه بدون توفیق الهی طی شدنی نیست.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!