جهاد آبرسانی؛

آبرسانی به دو روستا با تلاش امام روستا و بچه‌های جهادی

آبرسانی به دو روستا با تلاش امام روستا و بچه‌های جهادی
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۳ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام خیرزاده با کمک بچه های جهادی روستای مندوستی و روستاهای اطراف، مشکل آب دو روستا را که از نعمت آب شرب محروم بودند، برطرف کردند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام مرتضی خیرزاده امام روستای مندوستی از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان با کمک اهالی مندوستی و روستا‌های اطراف، گروه جهادی تشکیل داده و این گروه در حوزه‌های مختلف وارد شده است. برخی از منازل در این منطقه نیازمند تعمیرات اساسی‌اند یا فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند، به همین دلیل این گروه جهادی پا پیش گذاشته و در حال برطرف کردن این مشکلات است.
کار ارزشمند دیگری که این روحانی با کمک بچه‌های جهادی منطقه رقم زده است، آبرسانی به دو روستای این منطقه به نام‌های روستای چاه کرکک و روستای سورد است که از داشتن آب شرب محروم بودند.
در روستای چاه کرکک آبرسانی با هزینه ۵۰ میلیونی به انجام رسید که مبلغ آن توسط خیر تأمین شد و کار نیز با کمک اهالی به انجام رسید. در یکی از محله‌های روستای سورد نیز اتفاق مشابهی با هزینه ۲۷ میلیون تومان افتاد و حالا هر دو روستا از نعمت آب شرب برخوردار هستند.
امام روستای مندوستی در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد نیز فعال است و با رایزنی‌هایی که با یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان قلعه گنج صورت گرفته افراد معتاد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در این کمپ پذیرفته می‌شوند.
حاج آقای خیرزاده نسبت به دیگر مساجد منطقه نیز احساس مسئولیت می‌کند و با ارتباطی که با سایر مبلغین دارد توانسته است از ظرفیت آن‌ها بهره بگیرد و تعدادی از مساجد را فعال کند و این گروه جهادی تاکنون نیز نسبت به ساخت یک مدرسه و مسجد نیز اقدام کرده است.
توزیع بسته‌های معیشتی بخش دیگری از فعالیت‌های حجت الاسلام خیرزاده است که با کمک مردم و خیرین انجام می‌دهد و در آخرین مورد ۱۱۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان از بین خیرین جمع آوری و پس از تهیه نیازمندی‌های خانواده‌های بی بضاعت این اقلام در قالب بسته‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع شد.
در دیگر رسانه ها ببینید:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!