راهیار بنیاد هدایت در استان قزوین خبر داد:

برگزاری اردوی آموزشی تعالی ۲ ویژه امامان محله قزوین

برگزاری اردوی آموزشی تعالی ۲ ویژه امامان محله قزوین
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۴ خرداد ۱۴۰۱

حجت الاسلام تقوی گفت: اردوی آموزشی تعالی ۲ ویژه امامان روستا و محله قزوین در شهر چمخاله گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید رئوف تقوی راهیار بنیاد هدایت در استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، از برگزاری اردوی آموزشی تعالی ۲ خبر داد.

راهیار بنیاد هدایت عنوان کرد: این اردو ویژه امامان محله و روستای استان قزوین و از تاریخ دو تا پنجم خرداد ماه در اردوگاه سردار جنگل در شهر چمخاله استان گیلان برگزار می شود.

وی برنامه های با اشاره به برنامه های طراحی شده برای این اردو خاطرنشان کرد: آموزش شبکه سازی، ایجاد و استفاده از حلقه های میانی بر ای حل مسائل محله، آموزش بوم حل مسئله با هدف شناخت و احصاء مشکلات و مسائل محله، شناخت ظرفیت ها محله و یافتن بهترین راهکار برای رفع مسائل و مشکلات محله از جمله اهداف برگزاری این اردو است.

حجت الاسلام تقوی افزود: تبیین شبکه امامت، تجربه نگاری از امامان موفق و فعالیت های تعاملی که امامان می توانند نسبت به احیاء روحیه اجتماعی در بین مردم داشته باشند از دیگر اهداف برگزاری اردوی آموزشی تعالی ۲ است.

راهیار بنیاد هدایت در قزوین یادآور شد: در این اردو ۹۰ نفر از امامان محله و روستای استان قزوین شرکت دارند و  امامان  از آموزش های اساتید بنیاد هدایت و اساتیدی از استان قزوین بهره مند می شود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری حوزه

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!