با حضور مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم برگزار شد؛

آیین پرچم گردانی و استقبال از خادمیاران رضوی در بنیاد هدایت

آیین پرچم گردانی و استقبال از خادمیاران رضوی در بنیاد هدایت
مجتبی عظیمی
0
۱۷ خرداد ۱۴۰۱

آیین پرچم گردانی و استقبال از پرچم متبرک رضوی با حضور حضور حجت الاسلام تکیه ای مسئول دبیرخانه کانون خادمیاران رضوی استان قم و جمعی از خادمیاران رضوی در دفتر بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، آیین پرچم گردانی حرم امام رضا علیه السلام و توسل به ایشان با حضور حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه‌ای مدیر نمایندگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم و جمعی از خادمیاران رضوی در دفتر بنیاد هدایت برگزار شد.
حجت الاسلام تکیه ای در این مراسم ضمن محکوم کردن اهانتی که در یک فیلم موهن به ساحت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، صورت گرفت، اظهار داشت: این اهانت ها تأثیری در ساحت نورانی خورشید عالم تاب امام هشتم نداشته و این تلاش هایی بی فایده است.
مدیر نمایندگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم ادامه داد: تجربه نشان داده که هرچه این هتاکی‌ها بیشتر باشد، موجب معرفی بیشتر اهل بیت علیهم السلام و معارف ناب آن بزرگواران می‌شود.
وی با اشاره به رسالت روحانیت و شبکه امامت در مقابل این تهاجمات، گفت: در مرحله اول ما باید این جسارت به ساحت حضرت امام رضا علیه السلام را محکوم کنیم در مرحله بعد بنیاد هدایت و امامان محله و روستا می توانند به این مناسبت در روشنگری و اعلام انزجار نسبت به این عمل هتاکانه نقش مؤثری داشته باشند و در راستای معرفی هرچه بیشتر و بهتر این حضرات تلاش کنند.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عارفی نسب سخنرانی و ذکر توسلی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام داشت و آیین استقبال از پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط همسنگران بنیاد هدایت برگزار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!