معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران مطرح کرد؛

فعالیت ۱۶ امام روستای مازندرانی در طرح ۳۱۳

فعالیت ۱۶ امام روستای مازندرانی در طرح ۳۱۳
مجتبی عظیمی
0
۲۱ خرداد ۱۴۰۱

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از آغاز اجرای مقدماتی طرح ۳۱۳ با حضور ۱۶ امام روستا در ۲۰ روستا از ۱۰ شهرستان مازندران خبر داد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، امروز، ۲۱ خرداد، در جمع خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و… درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باور‌های دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می‌شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: اجرای مقدماتی طرح ۳۱۳ با حضور ۱۶ امام روستا در ۲۰ روستا از ۱۰ شهرستان در مازندران آغاز شد در این طرح مشکلات و نیاز خانواده‌های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام خواهد شد.
وی افزود: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده‌ها به توانمندی در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند.
معافی تصریح کرد: این طرح با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت با سه شعار محوری مردمی‌سازی، امور رسیدگی به محرومان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به صورت مردم محوری، محله محوری و مسجدمحوری، اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: طرح ۳۱۳ از سال گذشته آغاز و با ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت که متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی است، به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور می‌پردازند.

گفتنی است، طرح ۳۱۳ با همکاری بنیاد هدایت به منظور ارتقای معنوی و رسیدگی به برخی از امور خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۳۱۳ نقطه کشور در حال اجرا است.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری ایکنا

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!