راهیار بنیاد هدایت در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

امام محله ای که با کمک شریکه الامام از طلاق ۲۰۰زوج جلوگیری کرد

امام محله ای که با کمک شریکه الامام از طلاق ۲۰۰زوج جلوگیری کرد
مجتبی عظیمی
0
۳۰ خرداد ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام مهدوی صدر تجربیات موفق امامان محله را یادآور شد و گفت: یکی از امامان با کمک شریکهالامام توانست مشکلات و اختلافات ۲۰۰زوج را حل کند و از طلاق آن‌ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام علی اکبر مهدوی صدر، راهیار بنیاد هدایت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم جهاد تبیین توسط امامان عنوان کرد: طبق تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین امامان در محله ها و روستاهای محل تبلیغی خود با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی سعی بر اجرای این امر مهم داشتند، به عنوان مثال؛ یکی از این کارها بیان خدماتی مانند جاده سازی و برق رسانی به مناطق دور دست و محروم از بعد از انقلاب بوده است.
وی در ادامه افزود: امامان نیز در محله ها و روستاها با توجه به موقعیت تبلیغی و ضرورت هر منطقه به جهاد تبیین پرداختند.
حجت‌الاسلام مهدوی صدر یادآور شد: جلسات ستادی زیادی در استان و شهرستان و بخش ها برگزار شد و امامان نیز به صورت میدانی با برگزاری کلاس و نمایشگاه ها در زمینه های مختلف در مناطق تبلیغی در راستای تحقق اهداف بنیاد هدایت تلاش کردند.
راهیار بنیاد هدایت در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر به ارائه گزارش از تجربه نگاری های امامان پرداخت و گفت: در ماه مبارک رمضان با سرکشی به تمام شهرستان ها و حضور در منازل و مساجد امامان چهره به چهره با آن‌ها صحبت کرده و تجربیات آن‌ها را ثبت و ضبط کردم.
حجت‌الاسلام مهدوی صدر در بیان نمونه ای از این تجربیات گفت: یکی از امامان که در موضوع اختلافات خانوادگی و زوجین ورود پیدا کرده بود و سعی در حل مشکلات و اختلافات خانوادگی داشت با کمک شریکه الامام موفق شده بود قبل از اینکه زوجین به دادگاه مراجعه کنند با ارتباط گیری با آن‌ها و ایجاد محبت بین آن‌ها اختلافشان را حل کنند.
وی افزود: این امام به همراه شریکهالامام با ارتباط گیری مثبت با زوجین و برگزاری جلسات مشاوره متعدد برای آن‌ها ، از طلاق ۲۰۰زوج جلوگیری کرده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!