سخن امامان محله با رئیس جمهور؛

حل مشکلات مردم برایم اولویت دارد

حل مشکلات مردم برایم اولویت دارد
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۹ خرداد ۱۴۰۱

حجت الاسلام محمدی گفت: خودم مشکلات شخصی زیادی دارم. اما اگر در دیدار رئیس جمهور فرصتی برای سخن گفتن می یافتم از فرصت ها و ظرفیت های منطقه کوهدشت می گفتم. ظرفیت هایی که می توانند موجبات مهاجرت معکوس جوانان را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام مصطفی محمدی از امامان محله و از مدعوین دیدار نخبگان با رئیس جمهور به بیان دغدغه های خود پرداخت و گفت: اگر در این جلسه فرصتی می یافتم تا دغدغه های خود را بیان کنم، از ظرفیت های منطقه تبلیغی خود یعنی کوهدشت می گفتم.
این امام محله افزود: از رودخانه سیمره و کشکان می گفتم که اگر از این رودخانه ها برای آبرسانی به اراضی کشاورزی منطقه استفاده شود ایجاد فرصت های شغلی متعدد و مهاجرت معکوس را برای جوانان منطقه در پی خواهد داشت. چراکه زمین ها این منطقه هم وسیع اند و هم حاصلخیز.
وی خاطرنشان کرد: خودم مشکلات شخصی زیادی دارم امام مشکلات مردم برای من اولویت صددرصدی است و با تمام توانم برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنم.

بیشتر بخوانید:

با پادرمیانی امام محله فراق ۳۲ ساله زوج لرستانی به وصال بدل شد

 

حجت الاسلام محمدی گفت: آرزو دارم بتوانم همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سایر گرفتاری مردم منطقه را برطرف و از این طریق دل رهبر عزیزمان را شاد کنم. به امید روزی که هیچ مشکلی در جامعه مان نباشد.
گفتنی است، حجت الاسلام محمدی از امامان محله فعالی است که در سال گذشته پادرمیانی او که موجب وصال زوج لرستانی شد و این دو پس از ۳۲ سال به هم رسیدند. اتفاقی که نقل رسانه‌ها و تلویزیون شد.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!