نشست طلبه شهید مدافع حریم ولایت در اردوگاه الغدیر تبریز

مهمترین گام جهاد تبیین بر عهده طلاب و روحانیون است

مهمترین گام جهاد تبیین بر عهده طلاب و روحانیون است
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۱ تیر ۱۴۰۱
مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: بعد از ۴۰ سال مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کرده اند که باید به درستی اجرا شود. اکنون نیز حضرت آقا نگاه ویژه ای به جهاد تبیین دارند که وظیفه اصلی آن بر عهده طلاب و روحانیون است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، روز سه شنبه در بزرگداشت طلبه شهید مدافع حریم ولایت محمدجواد فرهنگی با عنوان تعالی شبکه امامت، در تبریز گفت: مهمترین نرم افزار و به تعبیری سیستم عامل هر تمدن، مدل حکمرانی است.
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) مدل حکمرانی اسلامی را با استفاده از ظرفیت علما در عصر غیبت در مقیاس کلان، با امامت عام برپا کرده اند و اکنون توسط مقام معظم رهبری در حال تداوم است، گفت: اگر این مدل حکمرانی به خوبی در جامعه نشر پیدا کند شاهد حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها خواهیم بود.
مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: بعد از ۴۰ سال مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کرده اند که باید به درستی اجرا شود. اکنون نیز حضرت آقا نگاه ویژه ای به جهاد تبیین دارند که وظیفه اصلی آن بر عهده طلاب و روحانیون است.
وی ادامه داد: امامت در لایه میانی حکمرانی محلی است که مردم را پای کار می‌آورد. اگر امامت لایه میانی نباشد مردم سالاری نیز اتفاق نمی‌افتد.
قائم مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین گام برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شبکه امامت است.
حجت‌الاسلام والمسلمین میر محمدیان با بیان اینکه تمدن سازی نیز لازمه ظهور است، افزود: باید در نقاط مختلف کشور شبکه امت و امامت شکل گیرد.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!