مجاهدت‌های راهیاران در هفته‌ای که گذشت

مجاهدت‌های راهیاران در هفته‌ای که گذشت
مجتبی عظیمی
0
۱۰ تیر ۱۴۰۱

در هفته گذشته راهیاران استانی شبکه امامت سعی کردند با پیگیری و تلاش باری از مشکلات مردم بردارند و فعالیت های صورت گرفته نشان از عزم و تلاش این راهیاران دارد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در هفته گذشته راهیاران استانی شبکه امامت سعی کردند با پیگیری و تلاش باری از مشکلات مردم بردارند و فعالیت های صورت گرفته نشان از عزم و تلاش این راهیاران دارد.

آغاز طرح ۳۱۳ در استان البرز
طرح ۳۱۳ برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان با همکاری بنیاد هدایت و کمیته امداد امام خمینی(ره) کلید خورد و در این طرح هر امام روستا یا محله وظیفه دارد ۵ خانواده نیازمند را مورد حمایت قرار دهد که این کار برکات فراوانی داشته است؛ در هفته گذشته با همت حجت الاسلام ملکی راهیار بنیاد هدایت در استان البرز این طرح در این استان نیز به مرحله اجرا در آمد.
تکمیل لیست جانمایی امامان پایگاه های فرهنگی و اجتماعی استان و برنامه ریزی برای جشن عید غدیر شبکه امامان البرز و پیگیری جلسه امامان پایگاه ها و پیگیری تشکیل هیئت محبان حضرت زهرا ویژه امامان محله بخش دیگری از فعالیت های این هفته حجت الاسلام ملکی است.

جذب و گزینش ۳۰ امام در خوزستان
حجت الاسلام جمال راهیار یکی از راهیاران بنیاد هدایت در استان خوزستان نیز خبر داد که در راستای توسعه شبکه امامت، این استان اقدام به جذب و گزینش حدود ۳۰ نفر از امامان علوی و پایگاه های اجتماعی کرده و همچنین برنامه ریزی عملیات ۱۴۰۱ و گفتمان گعده داری صورت گرفته است.
پیگیری جلسه مدیرکل تبلیغات استان و حجت‌الاسلام میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت و تماس و سرکشی از تعدادی امامان نیز بخشی از فعالیت های راهیاران این استان بوده است.

برگزاری عملیات شهدای حرم و جهاد تبیین
حجت الاسلام غلامپور راهیار استان هرمزگان نیز میزبان و مجری برگزاری عملیات شهدای حرم در شش نقطه از استان بوده که این سلسله نشست‌ها هم اکنون در حال برگزاری است.
در کنار عملیات سنگین شهدای حرم راهیار هرمزگان کار سرکشی به امامان و برگزاری شورای تبلیغ در چند شهرستان را نیز انجام داده و معارفه ۳ امام پایگاه فرهنگی اجتماعی نیز در این هفته اتفاق افتاد.
تکمیل و ارزیابی میدانی امامان که از یک ماه پیش شروع شده بود در هفته گذشته با پیگیری حضوری حجت الاسلام غلامپور به انجام رسید.
تولید محتوا در حوزه جهاد تبیین و شهدای حرم و برگزاری کارگاه جمعیت با حضور حجت الاسلام وافی برای شبکه امامت و همه امامان استان و دستگاه‌های دولتی نیز با پیگیری ایشان رقم خورده است.

راهیار شریک غم و شادی شبکه امامان
همدلی با امامان در شادی‌های و غم‌های زندگی یکی از ویژگی‌های راهیاران است؛ این هفته یکی از امامان استان فارس والده خود را از دست داد و حجت الاسلام یوسفی برای ابراز هم دردی با ایشان و تسلیت به او در مراسم ختم آن مرحومه شرکت کرد.
پیگیری و برگزاری جلسات مسجد جامعه پرداز و برگزاری جلسه با امامان که دوشنبه ها برگزار می شود در کنار تجلیل از یکی از خانواده های امامان حاصل تلاش های این راهیار درکنار نقل و انتقالات برخی از امامان شبکه امامت بوده و بررسی مناطق آسیب زا جهت اختصاص امام پایگاه اجتماعی و برگزاری کمیته ملی نیز با حضور راهیار معظم منطقه در خرداد ماه انجام شده است.
نشست طرح ۳۱۳ نیز با حضور معاونت محترم فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ره و کارشناس مربوطه با همت این راهیار استانی انجام شده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!