مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

نشست‌های عملیات شهدای حرم رضوی در ۱۰ نقطه استان بوشهر برگزار شد

نشست‌های عملیات شهدای حرم رضوی در ۱۰ نقطه استان بوشهر برگزار شد
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۵ تیر ۱۴۰۱

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری نشست‌های عملیات شهدای حرم رضوی در ۱۰ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات نشست شهدای حرم رضوی با محوریت ارتقا و توانمندی سطح حلقه‌های میانی و با موضوع گفتمان مبانی امامت، سنگر تبیین و خدمات بنیاد هدایت برگزار شد.
مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بعد از برگزاری نشست ستاد عملیات استان و نشست راهیاران شهرستانی، این نشست در ۱۰ نقطه از استان برگزار شد.
وی افزود: رویکرد و راهبرد اصلی بنیاد هدایت ارتقای مهارت و توانمندسازی تمامی امامان میانی استان است و تمامی امامان استان را شامل می‌شود.
حجت‌الاسلام صادق‌زاده ادامه داد: در این نشست‌ها چند بحث با موضوع شبکه امامت مورد بررسی قرار گرفت از جمله مباحث مطرح شده که نیاز بازخوانی آن در عرصه میدان تبلیغ ضروری بود گفتمان مبانی امامت است لذا با رویکرد جدید قرار است از امام جماعت به امام محله با کارکردهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … برسیم.
مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: از جمله محتواهای ارائه شده در این نشست با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، موضوع سنگر تبیین نیز ارائه شد.
وی ابراز داشت: خدمات بنیاد هدایت از جمله موضوعاتی است که دغدغه ذهنی خیلی از امامان جهت پشتیبانی عرصه میدان تبلیغ بود و با ارتقای شبکه امامت خدمات خوبی در حوزه نهادهای حاکمیتی در قالب تفاهمنامه‌های مختلف ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام صادق‌زاده تصریح کرد: محور دیگر در بحث خدمات رویکرد عملکردی به فعالیت‌های امام است که تمامی خدمات بر مبنای همین محور خواهد بود.
وی گفت: از جمله برنامه‌های جانبی این نشست دیدار با مبلغین شاخص، امامان جمعه و شورای تبلیغ شهرستان‌ها است که تبیین خوبی در این سطوح انجام شد.

در دیگر رسانه ها ببینید: 

خبرگزاری مهر 

خبرگزاری ایسنا

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!