مدیر تبلیغات خرمشهر مطرح کرد؛

امامان محله همپای مردم در خدمت رسانی به زائرین حسینی

امامان محله همپای مردم در خدمت رسانی به زائرین حسینی
مجتبی عظیمی
0
۱۷ تیر ۱۴۰۱

حجت الاسلام موسی پور گفت: بخشی از مردم در خرمشهر خانه های خود را مهیای پذیرایی از زائرین کرده اند. امامان محله، مساجد وحسینیه ها آماده خدمت به زائرین حسینی هستند.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمد حسن موسی پور مدیر تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به فراهم شدن فرصت زیارت حضرت سیدالشهدا در ایام عرفه گفت: از زمانی که امکان خروج انفرادی زائران از مرز برای زیارت عتبات عالیات فراهم شد، مساجد و حسینیه ها برای پذیرایی از زائران آماده شده اند.
وی ادامه داد: چندین مسجد وحسینیه برای این منظور اختصاص داده شده است. ایستگاه های صلواتی متعددی نیز برای پذیرایی از زائرین برقرار است.
حجت الاسلام موسی پور به پذیرایی مردم از زائرین پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم نیز برای پذیرایی از زائرین پا پیش گذاشته اند به گونه ای که حتی بخشی از آن ها خانه های خود را به اسکان و پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهداء(ع) اختصاص داده اند.
وی بیان داشت: این طرح تا برگشت زائران ادامه پیدا خواهد کرد و علاوه بر این امامان ما در تعدادی از روستاهایی که در مسیر خرمشهر به شلمچه قرار دارد، آماده پذیرایی و اسکان زائران حضرت سیدالشهداء(ع) هستند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!