وقتی صبوری و خوش خلقی امام محله رونق بخش مسجد می شود

وقتی صبوری و خوش خلقی امام محله رونق بخش مسجد می شود
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۱ تیر ۱۴۰۱

حجت الاسلام خالق پرست گفت: صبوری و برخورد مناسب من با جوانان و نوجوانان سبب شده تا این قشر حضور پررنگی در مسجد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسن خالق پرست امام محله میدان شهدای شهرستان کرج و امام جماعت مسجد ولیعصر(عج) آسیب های پیش روی محله را یادآور شد و گفت: یکی از مسائلی که ما در آن ورود کردیم مسائل خانوادگی بود. با ارائه مشاوره به خانواده تلاش کردیم تا مشکلات آن ها را حل کنیم.
این امام محله با اشاره به فعالیت های فرهنگی مسجد ولیعصر(عج) اظهار کرد: کار ویژه ما در مسجد در بخش کارهای فرهنگی و دینی برگزاری جلسات منظم تفسیر قرآن کریم است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی از حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مسجد خبر داد و بیان کرد: برخی از مساجد ما از حضور جوانان و نوجوانان خالی شده است اما در مسجد به عکس این است. دلیل آن هم این است که من در برخورد با این قشر بسیار صبور هستم. برخورد مناسب با جوانانی که در مسجد مسئولیت هایی می پذیرند بسیار حائز اهمیت است. در عین حال بی صبری و کم حوصلگی یک آسیب است.
حجت الاسلام حسن خالق پرست ادامه داد: این مهم است که امام محله چگونه با اقشار مختلف مردم تعامل کند. در مسجد هم پیرمرد داریم و هم جوان و نوجوان حضور پررنگ دارند. این مرهون ارتباط دوستانه با مخاطبین است.
امام محله میدان شهدا از نقش فعال مسجد در طرح مواسات خبر داد و گفت: با حمایت خیرین و مردم موفق اجرای طرح مواسات و کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت محله شدیم.
وی با اشاره به حمایت مسجد از جوانان در امر ازدواج بیان کرد: با حمایت خیرین تا به حال چندین مورد اهدای کامل جهیزیه به زوج های جوان انجام شده که دو مورد آن اخیرا اتفاق افتاده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!