مدیر عامل بنیاد «هدایت»:

بیانیه «گام دوم»، نقشه راه ما را برای ظهور مشخص می‌کند

بیانیه «گام دوم»، نقشه راه ما را برای ظهور مشخص می‌کند
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۲ تیر ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به بیانیه «گام دوم»، گفت: بخشی از این بیانیه نقشه راه ما را برای ظهور مشخص و این برنامه حرکت و وظیفه ما را نسبت به آن اتفاق بزرگ روز به روز روشن تر می کند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام «سید ناصر میرمحمدیان»، امروز (چهارشنبه ۲۲ تیر) در همایش «مسجد جامعه پرداز» در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: اینکه جلسه ای درباره مسجد تشکیل می شود و همه مسئولین حضور می یابند، نشان از حس و نگاه مثبت نماینده ولی فقیه در فارس به مساجد است.
مدیر عامل بنیاد «هدایت» اظهار کرد: نمی توانیم بگوییم بهترین یاران امام عصر (عج) هستیم و چطور ظهور اتفاق می افتد اما باید مسائل ظهور را به اندازه خودمان بدانیم.
وی با اشاره به بیانیه «گام دوم»، گفت: بخشی از این بیانیه نقشه راه ما را برای ظهور مشخص می کند و این برنامه حرکت وظیفه ما را نسبت به آن اتفاق بزرگ روز به روز مشخص تر می کند.
حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار کرد: تمدن های قبل از ما چه کردند و اگر قرار است ما قبل از ظهور تمدن بزرگ اسلامی را احیا کنیم باید بدانیم چه می خواهیم، اکنون تنها تمدن زنده مهاجمی که روبروی ماست، تمدن غرب است و اگر درست آن را تحلیل کنیم می فهمیم نقطه کار ما کجاست.
وی با اشاره به اینکه ممکن است صبح تا شب «مرگ بر آمریکا» بگوییم ولی در خط آنان رفتار کنیم، افزود: لزوما همه فعالیت های آنان بد نیست؛ در تمدن ها هر اتفاقی روی می دهد، تا پایین ترین شکل خودش را نشان می دهد.
حجت الاسلام میرمحمدیان گفت: در یک تمدن باید سخت افزار و نرم افزار را تولید کنیم، اما گام اول ما سخت افزار نیست و نقطه کلیدی ما در بخش نرم افزاری است، ما در بخش نرم افزاری مواجهه جدی داریم چرا که نرم افزار حاکم بر سخت افزار است.
وی با اشاره به اینکه نرم افزارهای هیچ تمدنی روی سایر تمدن های دیگر نصب نمی شود، افزود: خداوند در قرآن انواع و اقسام نرم افزار تمدن اسلام را معرفی کرده است و نرم افزار حکمرانی هر تمدنی سیستم عامل است و سیستم عامل اصلی امامت و ولایت محسوب می شود.
حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله «سید عبدالحسین لاری» نمونه اولیه مدل ولایت فقیه و امامت عام را اجرا کرد، اظهار کرد: همه زحمات آنان در کنار فعالیت امام راحل (ره)، حاشیه ای به حساب می آید.
وی با اشاره به اینکه ما امروز در گام دوم و تثبیت انقلاب اسلامی هستیم، افزود: مهمترین عنصر این تمدن مدل حکمرانی ولایی است.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان 

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!