به همت امام محله و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان؛

معابر محله‌ای در حاشیه‌ کوهدشت پس از ۴۰ سال آسفالت شد

معابر محله‌ای در حاشیه‌ کوهدشت پس از ۴۰ سال آسفالت شد
حسین فلاح مراد
0
۲۹ تیر ۱۴۰۱

حجت الاسلام احمدی رودی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی حاج احمد متولسیان، گفت: احداث ۲ ساختمان مسکونی برای نیازمندان و آسفالت یکی از محلات حاشیه شهر کوهدشت پس از ۴۰ سال و با پیگیری‌ها و جهاد رسانه‌ای اعضای این گروه تنها نمونه‌هایی از این فعالیت‌هاست.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام جواد احمدی رودی مدیر گروه جهادی حاج احمد متوسلیان استان لرستان که فعالیت خود را از سال ۹۹ و با شیوع ویروس کووید ۱۹ آغاز کرده اند، گفت: در سال ۹۹ از سوی بنیاد هدایت مأمور به امامت جماعت مسجد یکی از پایگاه های اجتماعی شهرستان کوهدشت در استان لرستان شدم؛ حضور من در این محله سبب شد تا با جمعی از طلاب گروه جهادی و مرکز نیکوکاری حاج احمد متوسلیان را تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: در طول سال و به مناسبت های مختلف بویژه در ماه مبارک رمضان به اطعام نیازمندان از طریق جمع آوری کمک های مردمی می پردازیم؛ در ماه های محرم و صفر سال گذشته حدود ۱۰ هزار پرس غذا پخته و آن ها را میان نیازمندان توزیع کردیم. این کار را برای عید قربان سال جاری نیز اجرا نمودیم.

حجت الاسلام احمدی رودی گفت: گروه جهادی حاج احمد متوسلیان تاکنون فعالیت های مختلفی داشته که احداث ۲ ساختمان مسکونی برای نیازمندان و آسفالت یکی از محلات حاشیه شهر کوهدشت پس از ۴۰ سال و با پیگیری ها و جهاد رسانه ای اعضای این گروه تنها نمونه هایی از این فعالیت هاست.

بیشتر بخوانید: امام روستایی که به نیازمندان ۱۰۲ روستا رسیدگی می‌کند

وی با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در طرح اطعام غدیر گفت: بنا داریم در عید سعید غدیر به توزیع کمک مؤمنانه میان نیازمندان بپردازیم؛ در این طرح نهادهای مختلفی همچون بنیاد علوی و بسیج سازندگی پای کار آمده و از ظرفیت ها و حمایت های مردم و خیرین نیز بهره برده ایم.

مدیر گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با اشاره به مشارکت خوب کانون های فرهنگی مساجد گفت: این کانون ها نیز با کمک های جمع آوری شده از سوی عوامل برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در تأمین گوشت برای پخت غذاهای طرح اطعام غدیر ما را یاری نموده اند.

وی اعضای گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و هیأت مذهبی محبین امیرالمؤمنین(ع) را به عنوان خادمین طرح اطعام غدیر جهت توزیع غذاهای طبخ شده معرفی کرد و خاطرنشان کرد: واحد خواهران این هیأت در مناسبت های مختلف مسئولیت پخت غذا را بر عهده دار می شود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!