ایده جذاب یک امام محله در ابوزیدآباد؛

جشن نوزادی ۵ خانواده در یک مسجد

جشن نوزادی ۵ خانواده در یک مسجد
مجتبی عظیمی
0
۰۱ مرداد ۱۴۰۱

امام محله دولت آباد ابوزیدآباد از برگزاری جشن سیسمونی ۵ نوزاد تازه متولد شده، در مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمدحسین صنعتکار  در گفت و گویی گفت: همزمان با ایام پر سرور دهه ولایت، میلاد امام هادی(ع) و در آستانه عید غدیر، یک مسجد در دولت آباد ابوزیدآباد برای سومین بار میزبان خانواده هایی بود که جشن نوزادی فرزندشان را در محیط معنوی مسجد برپا کردند.

امام محله دولت آباد ابوزیدآباد افزود: این جشن با ایده ای جذاب برای ۵ نوزاد از خانواده‌های اهالی شهرک دولت آباد ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر اجرا شد.

حجت الاسلام صنعتکار ادامه داد: سخنرانی، مدیحه سرایی و مولودی خوانی، پخش شیرینی و قند و قاووت محلی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی علویون مسجد امیرالمؤمنین(ع) دولت آباد، این برنامه را در راستای احیای سنت های اصیل اسلامی ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: این مسجد در کنار فعالیت های عبادی که به صورت منظم در آن برگزار می شود، در فعالیت های اجتماعی و دستگیری از نیازمندان هم پیشتاز است.

حجت الاسلام صنعتکار ادامه داد: این گونه مراسم با هدف جذب قلوب مردم به خانه خدا، معنوی سازی خانواده ها، تبیین کارکردهای مسجد و تبیین و تشویق فرزندآوری و دوری از بحران جمعیت و در راستای مساجد طراز اسلامی، طرح های مسجدمحوری و نیز طرح محله اسلامی توسط امام مسجد اعزامی اداره تبلیغات اسلامی و کارگزاران از جمله هیئت امنا، بسیج و کانون فرهنگی علویون برگزار می شود.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!