رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

توجه بنیاد هدایت به نقش همسران امامان، مسئله‌ای کم‌نظیر است

توجه بنیاد هدایت به نقش همسران امامان، مسئله‌ای کم‌نظیر است
مجتبی عظیمی
0
۰۳ مرداد ۱۴۰۱

حجت الاسلام خداداده گفت: استفاده از پایگاه عظیم توحیدی مسجد در این مهرواره بسیار مبارک است، به ویژه آنکه همسران ائمه جماعات نیز در جهاد فرهنگی و تبلیغ دیده شده اند، مسئله ای که کم‌نظیر است. چنین مسائلی باید تبدیل به گفتمان شود.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین «کمال خداداده» در آیین افتتاح مهرواره بانور(مهرواره تخصصی بانوان برای حل مسائل خانواده و جمعیت با محوریت مسجد)» صبح امروز (دوشنبه، سوم مرداد ماه)، بیان کرد: وقتی از زن سخن به میان می آید، ما بچه شیعه ها اولین تصویری که در ذهن‌مان نقش می بندد، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) است این نعمتی است که ما داریم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تاکید کرد: ما واژه زن را به خوبی، پاکی، عطوفت و مادر شدن می شناسیم، مسئله ای که در برخی مکاتب اصلاً موضوعیت ندارد و متبادر نمی شود.

وی با اشاره به برگزاری مسجد محور مهرواره بانور ابراز کرد: استفاده از پایگاه عظیم توحیدی مسجد در این مهرواره بسیار مبارک است، به ویژه آنکه همسران ائمه جماعات نیز در جهاد فرهنگی و تبلیغ دیده شده اند، مسئله ای که کم‌نظیر است. چنین مسائلی باید تبدیل به گفتمان شود.

وی با بیان اینکه سخن از مسائل جمعیتی بدون خانواده مستحکم و موفق ممکن نیست، خاطرنشان کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه ۱۲ هزارنفره از اعضای خانم فعال وجود دارد که ما درصدد احیاء، تقویت و حمایت آنها به منظور حضور فعال در عرصه هایی همچون تحکیم خانواده، رشد جمعیت و سبک زندگی هستیم.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تقریب

پایگاه اطلاع رسانی فهما

خبرگزاری صدا و سیما

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!