برنامه های شبکه امامت و راهیاری در هفته ای که گذشت

برنامه های شبکه امامت و راهیاری در هفته ای که گذشت
مجتبی عظیمی
0
۰۹ مرداد ۱۴۰۱

در هفته گذشته راهیاران استانی و شبکه امامت برنامه های متنوعی داشتند. که یکی از مهمترین آن ها تشکیل ستاد هماهنگی «مهرواره بانور» بود.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در هفته گذشته راهیاران استانی و شبکه امامت برنامه های متنوعی داشتند. که یکی از مهمترین آن ها تشکیل ستاد هماهنگی «مهرواره بانور» بود.

اردبیل
در هفته گذشته با توجه به فرا رسیدن ایام محرم نشست طلایه داران تبلیغ با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و امامان محله و مبلغین برگزار شد. در این نشست که با هدف آمادگی مبلغین برای تبلیغ در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار شد موضوعات مختلفی از جمله جهاد تبیین به بحث گذاشته شد.

تشکیل ستاد درون سازمانی مهرواره بانور از دیگر اتفاقاتی بود که در روزهای گذاشته رقم خورد.تشکیل ستاد استانی مهرواره نیز در دستور کار هفته جاری قرار گرفته است.

خراسان جنوبی
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی «مهرواره بانور» در استان خراسان جنوبی هم با حضور حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، خانم زاد قاسمی دبیر مهرواره بانور، مدیران ادارات استان به صورت مجازی برگزار شد.

در این برنامه مدیر کل فرهنگی واجتماعی استانداری و مسئول امور بانوان نماینده معزز وی فقیه نماینده بسیج جامعه زنان، نماینده مدیر کل امور بانوان استانداری، مسئول امور بانوان قرارگاه خاتم، معاون برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای استان، نماینده کانون های فرهنگی وهنری مساجد و سایر اعضاء حضور داشتند.

سیستان و بلوچستان
با آغاز ایام سوگواری اباعبدلله الحسین پویش «هر خانه یک پرچم» با حضور فعال امامان در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد. این پویش مورد توجه مردم قرار گرفت و به محله ها جلوه حسینی بخشید.
نشست طلایه داران تبلیغ از دیگر برنامه هایی بود که در هفته گذشته در استان برگزار شد تا مبلغین و امامان محله مهیای تبلیغ محرم شوند.

کرمانشاه
راهیاران استانی و شهرستانی و شبکه امامت در استان کرمانشاه هفته پرکاری را پشت سر گذاشتند. عملیات شهدای حرم بخشی از برنامه های این هفته بود که با حضور گرم امامان برگزار شد.
برگزاری نشست برنامه ریزی «مهرواره بانور» در دستور کار شبکه راهیاری قرار گرفت و بنا بر این است که در راستای این مهرواره بانوان فعال در عرصه های اجتماعی شناسایی شوند.
برگزاری نشست طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغین و امامان محله استان از دیگر برنامه های هفته گذشته بود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!