نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مهرواره بانور مصداق جهاد تبیین است

مهرواره بانور مصداق جهاد تبیین است
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۹ مرداد ۱۴۰۱

آیت الله علما ضمن دعوت از همه متولیان در حوزه خانواده برای کمک به اجرایی شدن «مهرواره بانور» گفت: این مهرواره مصداقی از جهاد تبیین است و بانوان علاقمند به کار در عرصه جهاد تبیین می توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار با حجت الاسلام طاهر نیا راهیار بنیاد هدایت در کرمانشاه «مهرواره بانور» را مصداقی از جهاد تبیین دانست و گفت: شرکت در این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به کار در زمینه جهاد تبیین است.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه از همه نهاد‌های متولی حوزه خانواده در سراسراستان خواست تا خود را صاحب کار بدانند و برای فراخوان و اطلاع رسانی مهرواره بانور وشرکت بانوان فعال محلات درمهرواره همت گمارند.
امام جمعه کرمانشاه بر تشکیل ستاد و همکاری و هم افزایی همه نهادهای استانی در این امر خطیر تأکید کرد و افزود: می بایست، ظرفیت‌های استانی شناسایی شود و هم افزایی صورت گیرد.
وی بااشاره به جایگاه مهم بانوان در اجتماع، بر لزوم مشارکت بانوان به صورت قوی در امر جهاد تبیین تصریح کرد: در هر مسئله‌ای حتی سیاسی، اجتماعی و مسائل فراتر از ابعاد خانواده که بانوان وارد شده‌اند، توانسته‌اند مشکلات بزرگ را حل کنند. مسئله خانواده، سبک زندگی و ساماندهی سبک زندگی که اساساً با خانواده گره خورده نیز به سامان نمی‌رسد مگر آنکه دختران و بانوان این مرز و بوم در عرصه حضور یابند.
آیت الله علما بر همراهی در اجرایی شدن مهرواره بانور تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان در عرصه های مختلف آماده همکاری برای اجرایی شدن «مهرواره بانور» هستیم.
حجت الاسلام طاهرنیا در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از روند اجرایی مهرواره بانور گفت: مهرواره «بانور» مختص بانوان است که به واسطه آن کنشگران بانو در جامعه شناسایی خواهد شد!
راهیار بنیاد هدایت از دعوت از بانوان خادم یار مساجد و گروه های جهادی برای شرکت در مهرواره بانور خبر داد و گفت: این مهرواره مختص بانوان و برای شناسایی کنشگران بانو است و امکان ثبت نام برای مردان فعال در عرصه بانوان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در سایت مهرواره مشاورین عمومی و تخصصی آماده پاسخگویی به سؤالات مخاطبین هستند. این‌ مهرواره در دو بخش طراحی شده است. بخش موضوع حل مسئله در حوزه خانواده است و در بخش دوم پذیرای آثارتمام بانوان مسجدی در بخش روایت گری خواهیم بود.
حجت‌الاسلام طاهری نیا بیان کرد: همه آثار ارزشیابی خواهند شد. بخش روایت این مهرواره توسط داوران در سطح ملی بررسی خواهد شد و به طور مستقیم تمام آثار به مرحله نهایی می‌رسند و داوری می‌شوند، در بخش حل مسئله نیز در بخش اول آثار در شهرستان ها داوری خواهد شد و سپس در استان و بعد هم آثار برگزیده در بخش ملی داوری خواهند شد.
راهیار بنیاد هدایت در کرمانشاه سالم سازی و تقویت بنیان خانواده، ایجاد امید در محله، هویت بخشی و ایجاد انگیزه در بانوانی که در محله حضور فعالی دارندو حمایت از آنان را از جمله اهداف مهم مهرواره بانور توصیف کرد.
وی عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ در این مهرواره ثبت نام و شرکت کنند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت مهرواره بانور

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!