مدیر تبلیغات اسلامی درجزین مطرح کرد؛

عملیات سنگر تبیین و شهدای حرم نیاز شبکه امامت و باعث رشد مساجد

عملیات سنگر تبیین و شهدای حرم نیاز شبکه امامت و باعث رشد مساجد
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۰ مرداد ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام نعمت خلجی گفت: عملیات سنگر تبیین و شهدای حرم نیاز شبکه امامت و معرفی مساجد فعال و بیان انتظارات از مسجد و امامت و باعث رشد مساجد می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت خلجی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان درجزین در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت در بیان ارزیابی خود از عملیات سنگر تبیین و عملیات شهدای حرم گفت: این عملیات نیاز شبکه امامت بود تا از این طریق مساجد فعال معرفی و انتظارات از مسجد و امامت را نیز بیان کند. این عملیات ها موجب ایجاد ایده و باعث رشد مساجد می‌شود.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان درجزین با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در اجرای جهاد تبیین باید ابتدا به عنوان روحانی و امام وظایف خودمان را بشناسیم و سپس مباحث اعتقادی را به خوبی به مردم تبیین کنیم و علاوه بر آن خدمات دین مبین اسلام و تشیع و حکومت اسلامی را تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام خلجی بیان کلام اهل بیت (ع) و خدمات نظام اسلامی را بسیار پرثمر دانست و افزود: اگر این موارد را خوب تبیین کنیم مردم خودشان پای کار می آیند و منویات رهبر معظم انقلاب تأمین می‌شود.
راهیار شهرستانی بنیاد هدایت در درجزین بیان کرد: در راستای توانمندی امامان باید ابتدا خودمان را از لحاظ محتوایی تقویت کنیم و همواره ارتباط خود را با یادگیری مباحث اعتقادی و جلسات اخلاق به طور مستمر حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: تجربه نگاری توسط شخصیت های مختلف و با بیان شیوا در جهت توانمندی امامان نیز موثر است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!