مدیرعامل بنیادهدایت تأکید کرد؛

مهرواره بانور؛ حرکتی کم نظیر

مهرواره بانور؛ حرکتی کم نظیر
حسین فلاح مراد
0
۲۳ مرداد ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان از جدی گرفته شدن مهرواره بانور در استان‌های مختلف ابراز امیدواری کرد و گفت: اتفاقی کم نظیر در مهرواره بانور در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، جلسه هفتگی راهیاران شبکه شریکه الامام صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد و حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت در این جلسه به تبیین اهمیت و ویژگی‌های مهرواره بانور، پرداخت.

حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به تقارن برگزاری مهرواره بانور با ایام ماه محرم و اهمیت فعالیت در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امیدوارم این عزاداری‌ها عزم شما را برای انجام فعالیت‌های با برکت و مؤثر در این مهرواره و حرکت در مسیر شهدای کربلا قوی‌تر کرده باشد.

وی به عبارت مشهور و حکیمانه «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» اشاره و عنوان کرد: هر روز برای ما حکم عاشورا را دارد؛ چراکه مدام با انتخاب‌هایی رو به رو هستیم که باید تلاش کنیم برای خشنودی امام زمان(عج) و با نیتی خالصانه و درست حرکت کنیم تا موجبات رضایت حضرت ولیعصر(عج) را فراهم نماییم.

حجت الاسلام میرمحمدیان در ادامه با بیان اینکه اتفاقی کم‌نظیر در مهرواره بانور در حال رقم خوردن است، خاطرنشان کرد: تاکنون به ظرفیت عظیم بانوان نگاه‌های شعاری می‌شد و یا این نگاه‌ها صرفا زینت المجالس بوده و باورها به این ظرفیت در حدکلام و نه عمل بوده است؛ اما مهرواره بانور، ظرفیت بانوان را به عنوان کنشگران واقعی نمایان می‌کند و تاکنون بحمدالله از سوی استان‌های مختلف جدی گرفته شده است.

وی با اشاره به مهرواره محله همدل یادآور شد: نفرات اول و سوم کشوری در مهرواره محله همدل از بانوان بودند که این نشان از ظرفیت عظیم بانوان دارد که باید تلاش شود این ظرفیت‌ها تقویت شده و درست پای کار آورده شوند.

مدیر عامل بنیاد هدایت افزود: اگر کسی بتواند یک نفر را به حرکت وادارد، انگار همه عالم را به حرکت واداشته است و اگر کسی با تلاش شما به انجام کاری در مسیر اهداف این طرح ورود کند ولو آن فرد کار کوچکی انجام دهد، شما در کار او دخیل و سهیم خواهید بود.

وی مهرواره بانور را فرصتی طلایی برای تقویت شبکه شریکه الامام خواند و بیان داشت: یکی از راه‌های جدی برای انسجام بخشی به شبکه‌های مختلف، طراحی عملیات برای آن شبکه است و مهرواره بانور نیز می‌تواند فرصتی مناسب برای شناسایی شبکه شریکه الامام باشد.

حجت الاسلام میرمحمدیان ادامه داد: اتفاقی که در مهرواره بانور در میدان مشاهده می‌کنیم، اتفاق عجیبی است و بحمدالله این رویداد جدی گرفته شده و استقبال خوبی از آن به عمل آمده و برداشت من این است که اتفاق خوب و مهمی در این طرح درحال رقم خوردن است.

وی با تأکید به تقویت عزم خود برای حرکت در مسیر اهداف این مهرواره اذعان داشت: وقتی هدف مشخص و عزم‌ها برای حرکت جزم شود با توکل برخدا باید حرکت کرد و نتیجه کار را به خداوند واگذار نمود.

مدیر عامل بنیادهدایت در پایان با اشاره به آیه”قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَهٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا” تصریح کرد: این آیه به قیام در راه خدا و سپس تفکر توصیه کرده و حرکت را لازمه تفکر دانسته است؛ چراکه وقتی حرکتی صورت گیرد، ذهن‌ها برای تفکر باز می‌شود و در طول مسیر راه حل‌های بهتری کشف می‌شوند که در صورت کشف راه حل‌های مناسب و موثر لازم است این راهکارها با بقیه به اشتراک گذاشته شوند تا برکات آن افزایش یابد.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت مهرواره بانور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!