مدیر دفتر نظارت و ارزیابی بنیاد هدایت: شبکه‌سازی امامان محلات سبب هم‌افزایی آنان می‌شود.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی بنیاد هدایت: شبکه‌سازی امامان محلات سبب هم‌افزایی آنان می‌شود.
بنیاد هدایت
0
۱۵ دی ۱۳۹۹

راهیار منطقه شمال‌شرق بنیاد هدایت گفت: شبکه‌سازی امامان و ارتباط مستمر آنان با یکدیگر سبب هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظراتشان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام حمید رفیعی،‌ راهیار منطقه شمال‌شرق بنیاد هدایت گفت: شبکه‌سازی امامان و ارتباط مستمر آنان با یکدیگر سبب هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظراتشان می‌شود.

وی در ادامه افزود: در حقیقت یکی از برکات شبکه‌سازی این است که امامان محلات و روستاها و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی همدیگر را پیدا کرده و از تجربیات هم استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی اظهار داشت: ارتقاء و توانمند‌سازی امامان یکی از اهداف اصلی بنیاد هدایت است و تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که در این بنیاد استقرار پیدا کرده‌اند برای این است که امامان بتواند به سطوح بالاتری دست پیدا کرده و توانایی‌های بیشتری کسب کنند.

راهیار منطقه شمال‌شرق بنیاد هدایت خاطرنشان کرد: در سفر خیر به استان خراسان جنوبی چهار نشست با حضور همه مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و امامان محلات، روستاها و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی برگزار شد و نرم‌افزار راهیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این سفر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، معاونان و چهار امام‌جمعه دیدار داشتیم و گفتمان امام و امت را تبیین کردیم که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان کرد: از فعالیت‌های شش امام محله، امام روستا و پایگاه‌ فرهنگی اجتماعی به صورت میدانی و در مسجد بازدید کردیم و از نزدیک با فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان در محله آشنا شدیم.

وی ادامه داد: همچنین راهیار استانی معرفی شد و از راهیاران شهرستانی خواستیم که از راهیار استانی و منطقه‌ای مطالبه گری کنند و تصمیم گرفته شده جلسات ماهانه به صورت مسئله محور و عملیاتی و متناسب با ارتقا امام برنامه‌ریزی شود.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی بنیاد هدایت گفت: در نشست‌های راهیاری مسئله‌ای از قبل مشخص می‌شود _ به طور مثال مسئله اشتغال _ از قبل داده‌ها و مطالب و مباحث ارسال می‌شود و پس از مطالعه و طرح مباحث، نظرات جمع‌بندی شده و کارهای میدانی تعریف می‌شود و پس از اجرا در میدان بازخوردگیری می‌َشود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!