دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور:

مهرواره بانور فرصتی برای حرکت در مسیر قیام عاشورا است

مهرواره بانور فرصتی برای حرکت در مسیر قیام عاشورا است
مجتبی عظیمی
0
۳۰ مرداد ۱۴۰۱

زادقاسمی ماه محرم را بهترین فرصت برای پرداختن به جهاد تبیین دانست و گفت: مهرواره بانور مصداق جهاد تبیین است و حرکتی در ادامه قیام عاشورا محسوب می‌شود.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، جلسه هفتگی راهیاری صبح امروز به صورت مجازی ویژه راهیاران استانی شبکه شریکه الامام برگزار شد.
در این جلسه راهیاران استان‌ها به تبادل تجربیات خود در خصوص اجرایی کردن مهرواره بانور پرداختند و گزارشی از اقدامات خود در این راستا ارائه دادند.

در ادامه این جلسه مریم زادقاسمی دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور اظهار داشت: فاز نخست ما در مهرواره بانور، ترغیب افراد به ثبت نام در این طرح است و در فاز دوم نیز با استفاده از ظرفیت استان‌ها، باید پشتیبانی از ثبت نام کنندگان را در دستور کار قرار دهیم.
وی سپس این طرح را فرصتی برای ادای یکی از فرائض الهی دانست و گفت: در صورت مهیا بودن شرایط، جهاد تبیین بر هریک از ما واجب است و اکنون فرصت خوبی برای ادای این فریضه می‌باشد.
زادقاسمی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دشمن برای فروپاشی نظام خانواده عنوان کرد: گام برداشتن در موضوع خانواده به نیت جهاد تبیین می‌تواند راهگشا باشد و علاوه بر ادای فریضه، موجب بی اثر کردن تلاش‌های دشمنان شود.
دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور ضمن تاکید بر انگیزه بخشی‌ به افراد جهت شرکت در این طرح بیان داشت: ماه محرم بهترین فرصت برای پرداختن به جهاد تبیین است و این حرکت نیز در ادامه قیام عاشورا است؛ قیامی که بیش از ۱۴۰۰ سال توانسته اسلام را زنده نگه دارد.
وی افزود: همزمان شدن اجرای این طرح با ایام عزاداری سالار شهیدان، می‌تواند موجب روشن شدن راه ما برای حرکت در مسیر پر نور اباعبدالله(ع) و قیام عاشورا شود.

گفتنی است طرح ملی مهرواره بانور با هدف تعالی خانواده، ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند عدد یک را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال نمایند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت مهرواره بانور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!