حجت الاسلام غلامی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه های محلی برای معرفی مهرواره بانور

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه های محلی برای معرفی مهرواره بانور
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۲ شهریور ۱۴۰۱

حجت الاسلام غلامی با انتقاد از انعکاس ضعیف مهرواره بانور در شهرستان ها گفت: باید از ظرفیت های رسانه ها در شهرستان ها برای معرفی مهرواره بانور استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست مجازی شبکه رهیاری بنیاد هدایت برگزار شد. در ابتدای این نشست حجت الاسلام محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت با اشاره به تلاش‌های راهیاران بنیاد هدایت در استان ها بیان داشت: با حضور این عزیزان در استانها در حقیقت ما یک بنیاد هدایت در هر استان داریم. مبنای حرکت بنیاد هدایت آماده سازی زمینه برای ظهور حضرت حجت (عج) است و راهیاران نیز باید در این مسیر قدم بردارند.

معاون راهبری بنیاد هدایت عرصه های مختلف فعالیت راهیاران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: یکی از عرصه های نقش آفرینی راهیاران تعامل مناسب با مسئولین مرتبط در استان ها است و با تلاش خود مسجد را تبدیل به دغدغه اصلی و شماره یک مسئولین استانی کنند.

وی با تأکید بر موضوع آموزش و توانمندسازی امامان یادآور شد: توانمندسازی امامان موضوع دیگری است که راهیاران باید به آن ورود کنند. باید راهیاران در این خصوص تلاش کنند و برای ارتقاء امامان طراحی و برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام محلاتی خدمت رسانی به امامان را یکی دیگر از وظایف راهیاران دانست و تصریح کرد: راهیاران باید با امامان محله ارتباط بگیرند و ظرفیت ها و توانمندی های آن ها را بشناسند.

حجت الاسلام پشم فروش در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از عملیات شهدای حرم پرداخت و گفت: با تلاش همسنگران عزیز نشست های شهدای حرم در همه استان ها به غیر از لرستان و خراسان رضوی برگزار شده است. البته نشست در این دو استان نیز هم اکنون در حال برگزاری است. تاکنون در مجموع ۲۰۰ نشست برگزار شده است.

در بخش پایانی نشست حجت الاسلام غلامی قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به نقش ارزشمند بانوان در فعالیت های اجتماعی گفت: مهرواره بانور با هدف بهره گیری از این ظرفیت شروع به کار کرده است.

قائم مقام بنیاد هدایت اضافه کرد: گرچه شبکه راهیاری به صورت مستقیم و به دلیل درگیر بودن در عملیات های جاری، در اجرای مهرواره بانور همکاری نمی کند؛ اما این به این معنی نیست که در مهرواره نقشی ندارد بلکه راهیاران باید با استفاده از شبکه مساجد نسبت به شناسایی بانوان فعال اقدام کنند.

وی بیان کرد: راهیاران باید در استان ها ظرفیت های بانوان فعال و فرهیخته را شناسایی کنند و با استفاده از ظرفیت های موجود رسانه ای به فعالیت های آن ها ضریب داده شود.

حجت الاسلام غلامی از انعکاس ضعیف رسانه مهرواره بانور در شهرستان ها انتقاد کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود رسانه های شهرستان ها بهره ببریم و در هر استان به فراخور زیست بوم خود پای کار بیاید  و در فرصت باقی مانده بتوانیم مهرواره را معرفی کنیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!