رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

۲۰ مسجد محله محور در دامغان فعالیت دارند

۲۰ مسجد محله محور در دامغان فعالیت دارند
مجتبی عظیمی
0
۰۵ شهریور ۱۴۰۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان با بیان اینکه ۲۰ مسجد محله محور در شهرستان فعالیت دارند، گفت: این مساجد در قالب قرارگاه پیامبر اکرم (ص) فعالیت می‌کنند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد ملکیان در گردهمایی اعضای قرارگاه‌های محله محور پیامبر اکرم (ص) دامغان به میزبانی مسجد تاریخانه این شهر با بیان اینکه تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی قرارگاه مسجد محله محور قرارگاه است بیان کرد: رویکرد ایجاد شبکه امامت و تقویت و سازماندهی شبکه مردمی برای تحقق جذب حداکثری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر اهداف قرارگاه مسجد محور قرارگاه پیامبر اکرم «ص» در شهرستان دامغان است.

وی با بیان اینکه ۲۰ مسجد در شهر دامغان محلات هدف قرارگاه پیامبر اکرم (ص) شهرستان است که در آینده تعداد این مساجد در شهر و روستاها افزایش خواهد یافت، افزود: نقش آفرینی مردم در محلات در تصمیم‌گیری، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی برای حل مشکلات و شناسایی عناصر اثرگذار بومی و محلی و میدان دادن به آنان از سیاست‌های کلی قرارگاه پیامبر اکرم (ص) است.

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان با بیان اینکه پنج محور از دستاوردهای مورد انتظار قرارگاه پیامبر اکرم (ص) است، گفت: زمینه‌سازی ایجاد و تقویت هسته‌ها و گروه‌های خودجوش در محلات از جمله فعالیت‌های این قرارگاه خواهد بود.

ملکیان افزود: گسترش روحیه مواسات و خدمت رسانی در بین مردم؛ خدمت رسانی و کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان؛ تقویت مشارکت مردم در عرصه‌های عمومی و تجربه عملیات مشترک جبهه‌ای توسط نهادها و سازمان‌ها و مجموعه مردمی مرتبط از دستاوردهای مورد انتظار قرارگاه پیامبر اکرم (ص) است.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!