امام روستای شیخ حسن شهرستان نظر آباد:

نشر خوبی ها موجب ترویج امور خیر می شود

نشر خوبی ها موجب ترویج امور خیر می شود
مجتبی عظیمی
0
۳۰ شهریور ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام نوروزی امام روستای شیخ حسن نظر آباد گفت: یکی از ثمرات روایت گری دیده شدن روستا و اقدامات و فعالیت های طلاب و تغییر نگرش مردم نسبت به روحانی است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد رضا نوروزی امام روستای شیخ حسن از توابع شهرستان نظرآباد استان البرز روایت روشنایی توسط عوامل مسجد را ضروری برشمرد و گفت: ما این کار را از سال ۹۶ در روستا انجام می‌دادیم و تاثیر بسیار زیاد آن را نیز شاهد بودیم به طوری‌که دنبال کننده هایی که از خارج روستا اقدامات را مشاهده‌ می‌کردند باور نمی‌کردند اقدامات توسط روحانی انجام می‌گیرد.
وی افزود: همین امر باعث شده بود که نگرش مردم نسبت به روحانی و طلبه تغییر کند و استمرار این اقدامات نیز بسیار پرثمر بود.

امام روستای شیخ حسن به ثمرات این روایات اشاره و خاطرنشان کرد: از ثمرات روایات می‌توان دیده شدن روستا را نام برد چرا که تا قبل از این روایات و رسانه ای کردن آن ها کارها دیده نمی‌شد و در مجامع شناخته نمی‌شدند.

حجت‌الاسلام نوروزی در توضیح ثمرات دیگر روایت فعالیت ها، گفت: این روایات و رسانه ای شدن آن‌ها با استقبال مردم روبه رو شد و همین عامل باعث شد روستا به عنوان روستای نمونه در استان شناخته شود.

امام روستای شیخ حسن در پاسخ به اینکه آیا روایت گری و رسانه ای کردن اقدامات به دور از اخلاص و قرب الهی است گفت: چون در بسیاری از مکان ها کار خوب دیده نمی‌شود منجر می‌شود کارهای بد غالب شود لذا لازم است در فضای مجازی کارهای خوب رسانه ای شود و علاوه بر آن موجب می‌شود کار خیر نیز از یاد نرود و موجب ترویج شود.

وی در ادامه اضافه کرد: برای نمونه انسان‌هایی که در بیرون از فضای روستا بودند با دیدن روایت ها به ما بیشتر اعتماد کرده و به ما کمک کردند.
حجت‌الاسلام نوروزی در پایان عنوان کرد: از طریق رسانه می‌توان کارهای بسیار زیادی انجام داد برای مثال با تهیه و انتشار یک کلیپ کوتاه به طور ماهیانه و موسمی می‌توان دید مردم را نسبت به طلبه تغییر داد تا مردم نیز بدانند طلبه با چه مشقت و سختی زندگی می‌کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!