تعداد ثبت نام کنندگان در مهرواره بانور به بیش از ۲۰ هزار نفر رسید

تعداد ثبت نام کنندگان در مهرواره بانور به بیش از ۲۰ هزار نفر رسید
مجتبی عظیمی
0
۲۸ شهریور ۱۴۰۱

طبق آخرین گزارشات دریافتی از ستاد مرکزی مهرواره بانور، تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در این مهرواره شرکت کرده‌اند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، مطابق با آخرین جمع بندی آمار شرکت کنندگان در طرح ملی مهرواره بانور، تاکنون ۲۰هزار و ۵۷۸ نفر در این مهرواره شرکت کرده‌اند.
پس از گذشت پنجاه روز از مهلت ثبت نام در مهرواره بانور، تاکنون بالغ بر ۲۰ هزارنفر در این مهرواره شرکت کردند، این درحالیست که همچنان یکماه دیگر زمان تا پایان مهلت ثبت نام در مهرواره بانور باقی است.
به طور کلی استان‌های گلستان با ۲ هزار و ۱۱۵ شرکت کننده، خراسان رضوی با دو هزار و ۴ ثبت نام کننده و خوزستان با یک‌هزار و ۶۲۳ شرکت کننده تاکنون به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در مهرواره بانور را به خود اختصاص داده‌اند و سه استان خراسان جنوبی، گلستان و ایلام نیز با در نظر گرفتن جمعیت بانوان استان‌ها، در سه رتبه نخست جدول قرار دارند و به طور کلی این ۶ استان از وضعیت مطلوب تری نسبت به سایر استان‌ها برخوردارند.

گفتنی است ثبت نام در طرح ملی مهرواره بانور، از دوم مرداد ماه آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، بانوان علاقه‌مند به شرکت در این مهرواره می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ لینک سایت مهرواره را دریافت و نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت مهرواره بانور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!