امام محله مردم؛ عمو روحانی بچه‌ها

امام محله مردم؛ عمو روحانی بچه‌ها
مجتبی عظیمی
0
۰۹ مهر ۱۴۰۱

حجت الاسلام سیدمانی امام محله ای است که در کنار خدمت به مردم برای کودکان و نوجوانان نیز عمو روحانی شده و فعالیت هایش مورد استقبال قرار گرفته است
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام نصرالله سیدمانی امام محله مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام شهر گل تپه از توابع کبودرآهنگ استان همدان است.
حجت الاسلام سیدمانی ۵سالی می شود که به خدمت رسانی فرهنگی و اجتماعی به مردم گل تپه می پردازد و در کنار اقامه نماز جماعت و ارتباط چهره به چهره و نزدیک با مردم در مغازه ها و محل کسب و کارشان ارتباط دارد.
او که تنها امام محله گل تپه است با مشاهده کاهش جمعیت نمازگزاران مسجد در تابستان به مزارع آن ها سر می زند و همین باعث می شود تا نماز جماعت ظهر رونق بیشتری پیدا می کند.
یکی از فعالیت های این امام محله تکریم جوانان نخبه شهر است؛ در این طرح با همراهی هیئت امناء مسجد به خانه های این جوانان سر می زنند و جوانان نخبه و تأثیر گذار را مورد تکریم قرار می دهند.
طرح دیگری که حجت الاسلام سیدمانی که دیگر به عمو روحانی معروف شده در گل تپه و روستاهای آن با همراهی بسیج پیگیری می کند، برگزاری جشن تکلیف برای دختران در خانه های آن هاست و به این صورت خاطرات خوشی از آغاز تکلیف در ذهن های این کودکان شکل می گیرد و به آن ها هدیه می دهند.
حجت الاسلام سیدمانی ۷ سالی هم می شود که مبلغ امین در مدارس است و در کنار آن نیز با برنامه های عموروحانی برای نوجوانان برنامه اجرا می کند و فعالیت های او در گل تپه و حتی شهرهای دیگر مورد استقبال قرار گرفته است.
جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ با همکاری کمیته امداد نیز به صورت مستمر توسط وی برگزار می شود.
حجت الاسلام سیدمانی در کانال عموروحانی در فضای مجازی نیز برای بیش از ۲۰۰ مخاطب که با دانش آموزان و نوجوانان سر وکار دارند، برنامه آموزشی و دنش آموزی ارائه می کند.
راه اندازی کارگاه خیاطی در طبقه دوم مسجد با رایزنی با تعدادی از صادرکنندگان انجام شده و تعدادی نیز در برنامه های آموزشی شرکت کرده اند و به زودی افتتاح خواهد شد.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!