دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور:

قیام بانوان پادزهری برای پایان دادن به این فتنه‌ها است

قیام بانوان پادزهری برای پایان دادن به این فتنه‌ها است
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۴ مهر ۱۴۰۱

زادقاسمی بر اهمیت رسالت اجتماعی بانوان تأکید کرد و گفت: قیام بانوان و ایستادگی آنان در مقابل آشوب‌ها پادزهری برای پایان دادن به فتنه‌های اخیر است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، جلسه هفتگی شورای راهیاری شبکه شریکه الامام، امروز به صورت مجازی برگزار شد. مریم زادقاسمی عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت، در این جلسه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: با وجود آسیب‌هایی که در اغتشاشات اخیر متوجه بسیاری از افراد شده است؛ اما دشمن فقط در نشر اخبار مربوط به فوت و آسیب دیدگی دختران و بانوان تلاش می‌کند.

وی افزود: دشمن از مخاطب زن مایه گذاشته و با شعار زن، زندگی و آزادی به میدان آمده است و در چنین شرایطی رسالت بانوان سنگین‌تر از قبل می‌باشد، اگرچه رسالت بانوان همواره در طول تاریخ، رسالتی پراهمیت بوده است.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت، همچنین با بیان اینکه نقش زنان در هر جریانی مؤثر و مهم است، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر زنان در حرکات اجتماعی جامعه پیشرو نباشند، آن حرکت‌ها به نتیجه نخواهد رسید و در طول تاریخ نیز همواره همین بوده است.

بیشتر بخوانید: شرکت ۲۰ هزار فعال مسجدی در مهرواره «بانور»

وی ادامه داد: بانوان در این ایام باید نسبت به رسالت اجتماعی مهم خود کنش فعال‌تری داشته باشند و فرصت‌های طلایی خود را صرف جبهه حق نمایند؛ چراکه قیام بانوان و ایستادگی آنان در مقابل آشوب‌ها، پادزهری برای پایان دادن به فتنه‌های اخیر خواهد بود.

دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور در بخش دیگری از سخنان خود به مهرواره بانور اشاره و عنوان کرد: ارتقای سطح شرکت کنندگان در مهرواره‌ بانور، از مسائل مهمی است که باید پیگیری شود؛ چراکه این بانوان ظرفیت‌های عظیمی هستند که باید تقویت شوند تا بتوان در شرایط خاص از آن‌ها بهره گرفت.

زاد قاسمی بر شناسایی شبکه شریکه الامام و برقراری ارتباطی قوی با آنان تأکید کرد و گفت: اگر شبکه شریکه الامام شناسایی شود و پای کار بیابد، می‌توان روی این شبکه سرمایه‌ گذاری‌های عظیمی کرد و کارهای بزرگی را به‌وسیله آنان انجام داد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!