مسجدی‌ها از نیروی انتظامی تهران تقدیر کردند

مسجدی‌ها از نیروی انتظامی تهران تقدیر کردند
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۷ مهر ۱۴۰۱

امام جماعت مسجد مظهری محله منیریه تهران گفت: برای روحیه دادن به نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از آنان که این روزها مظلوم واقع شده‌اند، جمعی از نمازگزاران و ائمه جماعت تهران با حضور در کلانتری از آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمدهادی عاشق حسینی امام مسجد مظهری محله منیریه تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی اتفاقات و اغتشاشات صورت گرفته در روزهای اخیر و اهانت‌هایی که به نیروی انتظامی صورت گرفت، تلاش شد تا این نیروی فداکار و خدوم و مظلوم کشور را تضعیف کنند؛ به همین خاطر جمعی از نمازگزاران و مسجدی‌های محله منیریه تصمیم گرفتیم تا با حضور در کلانتری از این نیروی خدمت‌گزار تقدیر کنیم.

وی افزود: در راستای تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی تعداد از ائمه جماعت منطقه ۱۱ تهران که محله منیریه است با حضور ۵۰ – ۶۰ نفر از نمازگزاران و امامان جماعت مساجد منطقه در سرکلانتری منطقه حضور پیدا کردند و از نیروهای انتظامی تشکر کردند.

به نیروی انتظامی ظلم شد

عاشق حسینی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حوادث اخیر به نیروی انتظامی ظلم بسیار شد، گفت: وظیفه مؤمنین و نمازگزاران منطقه بود تا از نیروی انتظامی که همواره در شادی و غم مردم نقش اول را ایفا می‌کنند، تقدیر کنند.

هدف ما روحیه دادن به نیروی انتظامی بود

امام جماعت مسجد مظهری محله منیریه با اعلام اینکه این اقدام برای تقویت روحیه نیروی انتظامی صورت گرفت، گفت: حضور و فعالیت نیروی انتظامی موجب ایجاد روحیه و امنیت میان مردم است. در اغتشاشات اخیر نیروهای کلانتری منطقه ۱۱ تهران در اغتشاشات رخ داده در برخی از بخش‌های این محله توسط اراذل عملکرد قبال تحسینی داشتند و مانع خسارت به اموال عمومی مردم شدند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزاری فارس

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!