روحانیت و کرونا

خدمت بی‌منت روحانیون در ایام کرونا/ افزایش فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی

خدمت بی‌منت روحانیون در ایام کرونا/ افزایش فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی
بنیاد هدایت
0
۱۶ دی ۱۳۹۹

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در ایام کرونا روحانیون و هیات‌های مذهبی، فعالیت فوق‌العاده و بی‌منتی را انجام دادند و روحانیون از اولین روزهای کرونا به خدمت جامعه و مبتلایان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در ایام کرونا روحانیون و هیات‌های مذهبی، فعالیت فوق‌العاده و بی‌منتی را انجام دادند و روحانیون از اولین روزهای کرونا به خدمت جامعه و مبتلایان پرداختند و خدمات گسترده‌ای توسط آنان ارائه شد.

وی افزود: از اول بیماری کرونا، روحانیون و رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان، مجاهدانه پای کار آمدند و در بسیاری از موارد به دلیل فعالیت‌های گسترده میدانی، بعضی از این افراد به بیماری کرونا مبتلا شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به تغییر رویکرد در اهداف و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، در استان اردبیل نیز در طی ۸ ماه گذشته جریان جدی‌تر فرهنگی را شاهد بودیم.

تشکیل هیأت اندیشه‌ورز فرهنگی در استان

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: در گام اول، هیات‌های اندیشه‌ورز متعددی را در بخش‌های مختلف با نهادهای فکری، فرهنگی و علمی تشکیل دادیم و در وهله اول، راه طی شده در ۴۰ سال اول انقلاب توسط این هیات آسیب‌شناسی شد.

وی تشریح کرد: در گام دوم، تمام تلاش‌ها بر این بوده تا برنامه‌های طراحی شده، ارتقای علمی پیدا کنند به طوری که تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه علمیه و سایر نهادهای فرهنگی در طراحی و ترسیم برنامه‌های تبلیغات اسلامی دخیل باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برگزاری همایش‌ها و پیش نشست‌ها در استان اردبیل اشاره و تأکید کرد: طراحی مشترک، هدف‌گذاری صحیح و اجرای مشترک، شعار اصلی تبلیغات اسلامی است که عمل به این موضوع بهره‌وری کارهارا افزایش می‌دهد.

افزایش فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: در طی ۸ ماه گذشته با مشارکت مطلوب علما، مداحان و مراکز فرهنگی استان اردبیل، ۷۴۹ گروه و کانال با هدف تبلیغ دینی در فضای مجازی ایجاد شده که بیش از ۳۵۰هزار و ۵۰۰ مخاطب در این مجموعه‌ها حضور دارند.

وی گفت: در استان اردبیل یک هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی، یک هزار و ۵۰۰ مداح و ۳ هزار روحانی مشغول فعالیت هستند و به انحاء مختلف به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!